Boer zoekt vrouw

57 likes

Ik vond het er best op lijken dat hij die scheiding nog helemaal niet verwerkt heeft, echt duidelijk dat zijn ex wilde scheiden en hij niet. Dacht ook even dat hij zou gaan huilen toen hij zei dat hij het niet zag aankomen.
En wow, 4 stiefkinderen.
En ik vind het ook onaantrekkelijk dat een man dan zegt “als jij nog graag een kind wil, dan laat ik de knoop er wel uit halen”. Wat wil je zelf???

12 likes

Dit is inderdaad Jan, die wel ietsje meer initiatief lijkt te nemen.

Ik haal ze echt allemaal door elkaar joh

2 likes

Steven over Annemiek

16 likes

Ik geloof dat het al eerder gezegd is, maar denk echt dat Jan zijn kansen had vergroot als hij niet drie “eind-twintigers” had gekozen die, grote kans, nog een kinderwens hebben - en hij dus duidelijk niet! Als hij nou gewoon leuke vrouwen had gekozen uit zijn selectie van 10 speeddates die geen kinderwens meer hadden had hij zichzelf zoveel moeilijke gesprekken kunnen besparen #knoopjegelegd

11 likes

Daar kwam ik dus ook laatst achter, was totaal gechoqueerd door zijn leeftijd. Maar ja zijn ruige levensstijl heeft hem blijkbaar erg getekend :wink:.

6 likes

Het is eigenlijk veel leuker en even informatief om de aflevering gewoon niet te kijken en na afloop dit topic terug te lezen.

4 likes

Stiefkinderen kan heel leuk zijn maar het is ook zwaar. Ik spreek uit ervaring. Ze hebben al een vader en moeder. Als ze jou accepteren maakt dat het wel veel makkelijker. Maja er moet wel altijd rekening worden gehouden met de kinderen (wat logisch is vind ik zelf). En je stapt echt in een leven met een verzorgende rol. Is toch anders dan wanneer je er zelf voor kiest een kind te krijgen en dat van jongs af aan meemaakt. Het kan best goed gaan hoor maar zelf heb ik ervaren dat je wel wat van jezelf opoffert door voor andermans kinderen te zorgen. Je moet ook maar hopen dat jullie dezelfde ideeën hebben over opvoeding en wat je wel en niet wil. Er komt zoveel bij kijken.

4 likes

Bzv nu is een beetje een illustratie vind ik van wat veel mensen doen in hun leven qua relaties / partners. Teveel kijken naar wat ze willen als partner en te weinig naar wat ze nodig hebben van/in een partner.

6 likes

HAHA ik moet zo lachen hierom, zo accuraat.

Ik kijk het nu terug en scroll mee met commentaar, heerlijk.

2 likes

Ik kwam gister ook ineens tot het besef hoe raar ik het hele concept van bzv vind. Ik kijk het al jaren maar nu dringt het pas tot me door. Zit je daar met je goede gedrag met andere vrouwen te strijden om een kerel. Ik zei ook tegen mijn vriend: joh ook al zou het mijn droomman zijn (jij) dan zou ik me nog niet lenen voor dit programma, ben veel te trots voor deze shit, ik ga echt niet leuk met andere girls eerst bij iemand logeren met awkward complimentjes over en weer. Ik zou echt denken: I AM OUT OF HERE BITCHEZZZZ. Toen Geert-Jan beide vrouwen exact hetzelfde compliment gaf (‘jullie hebben echt zulke mooie ogen allebei hihihiih’) ging ik gewoon los hahahaa ik dacht echt: vet waardevol compliment. not. En de meeste boeren gedragen zich ook nog eens alsof ze echt de holy grail zijn. Ga.weg.

17 likes

Vind die Annemieke echt zo’n verschrikkelijke hork. Steven vindt wel een leuke meid, die heeft een prima indruk achtergelaten in het programma. Had hem ook niet vinden passen bij Annemieke, je gunt die jongen ook meer.

10 likes

Helemaal eens!! Ik ben dan ook plaatsvervangend trots dat een (Marleen?) aangeeft dat Bastiaan ook interesse moet tonen. Dit had wat mij betreft nog wel duidelijker gemogen. Wat ongelofelijk egocentrisch zijn die boeren.

10 likes

Die ene is 26! Eerlijk gezegd denk ik dat hij gewoon voor lekker jong en ongecompliceerd heeft gekozen. Is vast ook nog wel een fijn idee dat er jongere vrouwen naar je smachten

Vera is eind 30! Nienke rond de 30 en Froukje 26 inderdaad. Maar niet allemaal twintigers dus

2 likes

Ja, dan mag je komen logeren en dan is de boer in kwestie zo’n Horke Horksma. Tussen Elise en Milou is de rivaliteit heel sterk in beeld gebracht, en als die sfeer twee dagen lang zo is geweest + je bent teleurgesteld over de chemie of het gebrek aan inhoud zou ik ook echt moe en verdrietig zijn. (En een bak ijs halen en die lekker oppeuzelen groetjes.)

5 likes

Viel me ook op dat de vrouwen bij Bastiaan de enige waren die na elk gesprek vroegen wat de ander met Bastiaan had besproken. Heb het idee dat dat bij andere boeren veel minder gebeurt.

6 likes

Wow dit had ik echt niet achter haar gezocht!! Ik dans zelf ook bachatta, dus ik snap wat je bedoelt, haha. Ik vind haar hierdoor wel leuker!

Vond het vooral echt zoooo stom van Annemiek en de Paardenman dat ze niet eens even van hun telefoon opkeken toen Yvon en Steven binnen kwamen om afscheid te nemen :frowning:

36 likes