Zondagavond is in deze tijd mijn favo dag. Eerst Boer zoekt Vrouw, dan Zondag met Lubach en dan de Mol België.
Zoveel prikkels ook opeens in vergelijking met de andere dagen…
Zondagavond is in deze tijd mijn favo dag. Eerst Boer zoekt Vrouw, dan Zondag met Lubach en dan de Mol België.
Zoveel prikkels ook opeens in vergelijking met de andere dagen…
Hahah dit zou wat zijn 
Misschien moeten ze het voortaan: boer zoekt stagiaire of boer zoekt personeel noemen 
ik zit al af te tellen
Nooit gedacht dat Boer zoekt Vrouw het hoogtepunt van mijn week zou worden
Voor de liefhebbers start vanavond ook eindelijk Homeland seizoen 8, nog iets om aan het lijstje toe te voegen
Waar?
ohhh jongens ik werd net helemaal blij wakker want vandaag boer zoekt vrouw!!! 
Ja waar waar!!?
Ooo ik kijk ook uit naar vanavond. Snuffie gaat iemand wegsturen ( ik denk Vera) en ik hoop op iets dramatisch of iets sappigs. Geen idee uit welke hoek. Maar dat hoop ik.
Found it! Thanks. Ooo zoveel zin in maar ook huilen dat het de laatste is.
Zou het niet veel leuker zijn als juist de mensen met weinig brieven voortaan op tv komen? Wat is het eigenlijk voor iets raars. Je bent populair, we volgen je daarom.
Dit zeg ik ook steeds tegen mijn moeder en mijn vriendin 
Ik hou echt van dit collectief enthousiasme
Dit zeg ik ook al altijd! Ik bedoel, iedereen had Willem graag willen blijven volgen dit seizoen!
Ik ga cake bakken voor tijdens boer zoekt vrouw. 
Hoop dat hij lukt
Nou midlife crisis, ik schrok echt van zijn leeftijd. Hij lijkt zeker wel 10 jaar ouder ( en dan zou midlife crisis idd op zijn plek zijn).
En: trekt GJ nu weer het konijnenpak aan?
Het wordt écht leuk als Jan dat konijnenpak aan zou doen en Bastiaan een snuifje en/of een pilletje zou nemen. VerleidsterVera bij GJ aan zou logeren ( de hysterie) en Yvon geen stem meer zou hebben vanwege een forse verkoudheid.
Plz kunnen mijn ogen echt niet nog een keer aan.