Ook dat ze tegen die andere twee zei dat ze vond dat je in een relatie goed met elkaar moet communiceren. En dat Steven dat niet kon. Uhm wat denk jij dan? Mag je zelf ook nog ff een paar lessen volgen van hoe dat precies moet. Ook als je niet in een relatie zit. Of is ze vergeten dat ze zei dat een spelletje wel makkelijk was, want dan hoef je niet zoveel te praten? Wth 
Ik vind het ook raar dat het ādol zijn op kinderenā vaak als een primair argument wordt aangehaald. Het zijn geen accessoires. Je kunt inderdaad niet inschatten hoe de dynamiek zal zijn.
Nouja het is wel een soort van voorwaarde toch? Als je een schurfthekel hebt aan kinderen, wordt t m sowieso niet
Nou, het kƔn. Ik heb een schurfthekel aan kinderen maar ik blijk die van mn vriend best leuk te vinden!
Verder sluit ik bij iedereen hier aan hoor. Het vergt wel echt wat van je en ik vraag me af of zij zich dat realiseren.
Ik ben blij voor Steven dat hij weg is gestuurd bij annemiek. Vind hem echt een leuk persoon!
Ja ik zat daar ook aan te denken. Ik snap het concept dat ze bij de boer gaan logeren en moeten ervaren hoe het is om eventueel op een boerderij te wonen. Maar hoezo is het zo eenzijdig en alleen maar gericht op het leven van de boer? Ik begrijp dat niet iedereen zo maar een dag weg kan zijn van de werkzaamheden op de boerderij, maar geef in ieder geval de ruimte zodat de vrouwen ook iets kunnen laten zien van hun eigen leven. Het irriteert me echt dat het zo ongelijkwaardig is haha.
Ik kan het me niet meer zo goed herinneren, maar dit was in de eerste seizoenen BZV wel beter toch? Zouden de boeren die zich nu aanmelden dat dan toch met een andere insteek doen dan vroeger?
Ik stik. 
Ik heb 0 ervaring met drugs dus ik had geen idee dat een slappe drugspiemel een ding was.
aangehangen man 
Echt hĆØ! Goed dat Milou wel wat tegengas gaf, en ik hoop dat zij zelf tot de conclusie komt dat dit wel een wat scheve basis is om een relatie op te bouwen als zij degene is die alles moet opgeven. Elise wil gewoon heel graag een boer in Zeeland, dus voor haar is het denk ik echt een ander verhaal.
Misschien mag Annemiek wel in zijn Pennyvriendenboekje schrijven 
Ik heb eigenlijk geen excuus voor dit gedrag, maar heb onder het mom van āprofessionele interesseā Milou gestalkt op LinkedIn. Ze werkt bij de Europese Centrale Bank. Kunnen we haar nog uit het programma ontvoeren? haar leven redden? iemand?
Ik heb gehoord dat hij heel bekend is in het paardenwereldje en ook heel rijk.
Grote kans dus dat zij hem ook al (van naam) kende.
We mogen bijna weer, ja ben excited
Ga stuk het is donderdag
Ik was lichtelijk teleurgesteld
Hahaha, wel fijn dat je het enthousiasme erin houdt!
Zet bijna streepjes op de muur om af te tellen
Ook mijn hoogtepunt van de week
Precies, heb ik er in ieder geval nog een