Boer zoekt vrouw

Ahh die date van Johan is cute.
En Frans komt eindelijkkk volgende week langs in de webserie. Werd tijd.

1 like

@Gelatelli gevonden!! 23:30

6 likes

Ja!!! Omg bedankt hahaha
Hele andere context maar goed
Elke keer als een kandidaat zegt dat ze weg wil dan hoor ik in mn hoofd YVON je moet er NU op af

1 like

Jaa dit hoop ik ook heel erg! Er leek wel in een keer een knop om te gaan bij haar ofzo? Stom nu weer een week wachten :expressionless:

1 like

Huh ik kom er nu achter dat Jan en Bastiaan even oud zijn, allebei 36.

Bastiaan had ik niet ouder dan 30 geschat en Jan toch zeker wel 45.

23 likes

Jan is nog maar 36? Wow wat is er met hem gebeurd dan, hij lijkt wel 10 jaar ouder inderdaad. Ook gewoon in z’n hele doen en laten

5 likes

https://history-computer.com/Dreamers/EricRobot.html

Voorspelling:

Vera blijft zich uitsloven met strakke broeken en totaal onpraktische schoenen voor op een boerderij, Geert kiest haar, waarna Vera aangeeft dat het niet wederzijds is omdat Geert haar sPiritUaLiteIt niet echt begrijpt (maar hey ze heeft tenminste wel ‘gewonnen’)

Annemiek kiest toch Jelte omdat hij hard to get speelt en al haar vriendinnen inpalmt en ze toch gaat inzien dat een kerel met paardenkennis en Rob Geus schoenen (ik heb Eriks schoenen niet gezien maar moeten toch wel Rob Geus schoenen zijn) geen voordeel is in een relatie

48 likes

Hahahaha heb hem helemaal gekeken

Die voetmassage ’ wat heb je koude teentjes’ :rofl:

1 like

Nou, mijn npo app vloog eruit helaas. Dus heb t net teruggekeken. Man wat saai. Ik ga slapen.

Ik vond Geert echt een 6-jarige die terugkomt van school in zijn een-op-een cameramomentjes
“Mam, Vera vindt mij leuk. En Angela vindt mij heel leuk. Wat moet ik doen?”

13 likes

4 kinderen en een scheiding :grimacing:

9 likes

+regelmatig een pilletje en een snuifie

8 likes

Ik las een soort samenvatting op FB van ene rickevers.nl en dat was net een samenvatting van dit topic haha.

“Welkom bij deze aflevering van Vera zoekt aandacht”

6 likes

Weet iemand uit welke plek/omgeving de Vera van Geert komt? Haar accent lijkt heel erg op dat van waar ik vandaan kom namelijk

Ja dat laatste deed ze ECHT hĂš??? Ik dacht ff dat ik het niet goed had gehoord en zag het niet hier in het topic staan maar wow echt zo bitchy steeds???

2 likes

Blijkbaar heeft Vera (van de korte truitjes) op FB gereageerd op Rick Evers. Niet gisteren maar bij één van de eerdere afleveringen.
Het is zo’n woordendiarree dat ik er na 5 pogingen nog niet doorheen kom.

Samenvatting

Rick wat een prestatie! U mag zich leider noemen van een heel leger aan verbitterde galspuwers :smiling_imp:. De vlag die u als voorman van dit leger vingerwijzende vitters draagt, heeft zeker geen regenboogkleuren :rainbow:. Die vlag is inktzwart. Maar even, wat rot dat u en uw mensen zo’n saaaaaai leven hebben dat ze niets anders te doen hebben dan naar dat saaaaie BZV te kijken! Gelukkig zijn er mensen die voor uw leger de jus bij de dagelijkse droge aardappelen willen zijn. Soms komen die mensen in een roze konijnenpak, soms gewoon omdat ze er net even anders uitzien dan de groeiende eenheidsworst van plastisch chirurgisch gemodelleerde KEN-kopjes van tegenwoordig. Een authentieke kaaklijn brengt heel wat verfrissing in de gesculpte toyboys, zou ik zo zeggen.
Wist u trouwens dat de koeien tegenwoordig niet meer naar buiten mogen? Winter, lente, zomer, herfst, het maakt niet uit, verstoken van vers gras en buitenlucht blijven ze binnen in de stal. Zo ongeveer vergelijk baar met :clown_face: Bassie die zijn clownspak overdag, in de avond, ‘s nachts en tijdens de daad aanhoudt
 Alleen omdat het makkelijk is, net zoals het 365 dagen per jaar ophokken van koeien makkelijk is. Tot voor kort, wist ik dat niet. Maar hĂ© Rick, goed nieuws, uw leger heeft zo wel naast jus, ook een dagelijks glaasje melk bij de aardappelen! (Maar even nog, zou jij verkering willen met iemand die 24/7 zijn clownspak aan houdt??)
En wist u trouwens, dat er kinderen van 14 en 16 ook uw columns lezen, puur omdat ze geĂŻnteresseerd zijn in wat er geschreven wordt over de mensen die ze kennen? Kinderen die het VWO volgen en later, pak ‘m beet, uw psycholoog of arts zouden kunnen zijn? En dan net als wat u doet, zomaar zonder uitgebreid onderzoek een label plakken in uw dossier? Één keer kijken en hoppa, “antisociale persoonlijkheidsstoornis met theatrale trekken en hypochondrie
” dat staat wel leuk op papier. Of erger nog “geen operatie-materiaal”, terwijl u van binnen bloedt :drop_of_blood:
 Next!
De arts verdient zijn geld wel, net als u, over de ruggen van een ander. Maar dan anders🙄

Maar één ding moet ik u nageven, dapper bent u, om na uw bewuste keuze en gevecht wat u vast heeft moeten voeren om uw tv-face één groot tv- moment te laten zijn, anderen te betichten van het “kop op tv syndroom”. Er is overigens een woord voor dit gedrag: gaslighting. Zoek maar eens op, kan er mooi bij in uw dossier
! Next!
Dapper vind ik het ook om in een tijd waarin het heersende vuur van haat in de wereld (nooit iets van gemerkt?) stukje bij beetje gedoofd leek te worden-, door een heel klein wezentje wat misschien wel ontstaan is door haat, een virus :microbe: met oorsprong in een gruwelijke dierenmarkt in China, -olie in de strijd te gooien. Even leek het wezentje het voor elkaar te krijgen de mensen dichter bij elkaar te brengen, en oude stoffige waarden als naastenliefde weer te doen opbloeien :tulip:. Maar daar bent Ăș, getooid met zwarte vlag, aanvoerder van een, wat is het, 3,2 K leger, om snel de olie op het dovende vuur :fire: :smiling_imp: te gooien. Een soort van Jeanne d’Arc maar dan anders.

Dit is de eerste en laatste keer dat ik een move maak in deze door een man gestartte bitch-fights. “Als je op je linker wang geslagen wordt, sla niet terug maar keer de agressor de rechter wang toe”, zei Jezus :latin_cross: en dat advies zal ik ter harte nemen, iemand moet tenslotte de wijste zijn.

Het allerbeste,
Een roze konijn :sparkling_heart:

3 likes

Wtf did I just read

31 likes

:woman_shrugging:

Ik zou bijna denken dat ze de moeder van zielsvel is.

23 likes

Jezus