Boer zoekt vrouw

Context huhh hoe dan

wow

4 likes

Zo te lezen is ze niet geëindigd met Geert.

5 likes

Het is vanaf haar eigen FB geschreven. Ik blijk nog een contact gemeenschappelijk te hebben met haar ook, en zie dat het een normaal persoonlijk profiel is dat al jaren in de lucht is.
Ze heeft het bericht vervolgens op haar eigen FB gekopieerd en gevraagd aan mensen om het te delen.
Ik plaats om haar privacy te beschermen liever geen screenshot maar kan bevestigen dat het haar eigen bericht is.

3 likes

Ze spreekt toch juist die schrijver/verteller van een column aan? Die zal het wel saai hebben genoemd.

Ja dit was hem!!!
@Alchemy had me er gister ook op gewezen, maar jij ook bedankt!!

Vera is volgens Linked In drs.

Haha dit megabericht. Ik zou verwachten dat BZV alle deelnemers een soort contract laat tekenen om dit soort (social media) posts te verbieden. Maar of Vera houdt zich daar niet aan, of er bestaat niet zoiets

2 likes

Of het maakt ze niet uit als de lezer na 10 seconden afhaakt/niet meer weet wat er nou eigenlijk stond :grin:

1 like

Onder welke post is dit te vinden? Ik kan het niet vinden

1 like

Ugh kijk t nu par terug. Milou geeft Bastiaan3 zoenen innde ochtend??? Oke mss foutje maar dan Elise: puh hoef er maar 1 hoor. Bitchh

Onder de aflevering van het konijnenpak. Wel even goed doorscrollen want er staan veel reacties.

1 like

Haha nee ik moet je helaas teleurstellen

Huh, maar is dit hele bericht er nu op gericht om Geert-Jan te verdedigen??
Ik wilde als volgende zin typen “waarom zou ze dat doen?” maar dat denk ik eigenlijk van haar hele bericht an sich.

Wat is dat in godsnaam voor diarree aan woorden.
Maar ik probeer mij dan ook voor te stellen hoe ze dit dan in het echt zou zeggen met alle hysterische gebaren en haar accent erbij en dan denk ik holy shit misschien moet ze nog net iets beter lezen in die zelfontplooiingsboekjes. Volgens mij is de ultieme manier van omgaan met Rick Evers-en gewoon je frustratie laten wegwaaien als een wolkje, 3 keer zuchten en weer dooorrrr ( toch?). Of gewoon keihard lachen zoals ik.

Nee,
maar in plaats daarvan neemt ze een pilletje van Jan en typt ze er op los. Heuj. Goeie shit wel, dat spul van Jan.

3 likes

Ik dacht dat Annemiek verliefd was op de ex van MĂĄxima, die daarop haar moeder liet invliegen.

13 likes

Ik kan me geen geestdodendere dingen bedenken dan vlogs van Annemiek

8 likes

@Trenchcoat bijna weer weekend waar blijf je

3 likes

We mogen bijna weer :joy:!! Van de week al rekening gehouden met het kopen van snacks.

9 likes

Mascha doet juist, althans zo lijkt het, helemaal geen moeite voor haar vlogs. Dat was juist de grap :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes