Boer zoekt vrouw

Wat goed dat Yvon dat aan Erik vraagt, zij luistert beter naar hem dan Annemiek.

4 likes

Dat je ballen teruggebracht moeten worden door Yvon, dat is niet best.

47 likes

Yvon wil gewoon het programma redden

11 likes

Kan iemand even kort samenvatten wat er gebeurde met Jelte en Annemiek.

Ik dacht eerst dat ze Erik en Jelte beide had weggestuurd. Maar Erik zit er nog???
Mijn kind werd net even wakker, gevoel voor timing deze

1 like

Ik vond dit een spannende aflevering

• Annemiek heeft in twee minuten twee mannen weggestuurd
  • Annemiek vond het belangrijker om haar tafel te vegen en bord leeg te eten in plaats van Jelte uit te zwaaien
  • Vera zegt: Ik trek Nienke slecht
  • Geert Jan betast de billen van Karien
  • Donkere Vera is blijkbaar toch niet verliefd op Geert
20 likes

Annemiek moet gewoon een vent die haar even vertelt hoe het zit en eerlijk tegen haar zegt dat ze normaal moet doen, en die haar alle hoeken van de boerderij laat zien.

4 likes

Huh welk dialect spreekt Milou? Kan het echt niet plaatsen.

Nou maar hopen dat die preview een beetje klopt en er eindelijk wat actie komt. Dit was echt saai en dacht door de preview vorige week ook al dat er actie zou komen en Annemiek deze keer zou ontdooien en verliefd zou worden op Jelte. Helemaal teleurgesteld nu😫

2 likes

Nou idd waar is Yvon als je haar nodig bent. Volgende week is het al te laat!!

Volgens mij was dat gewoon Limburgs

Ik heb nog nooit ergens waar ik logeerde de wc schoongemaakt of gestofzuigd. Terwijl de gastheer- of vrouw zich nergens druk over maakt, laat staan bedankt zegt.

8 likes

Die dates van Willem (in de webserie)… elke date een nieuwe sollicitatie :joy:

6 likes

Hhahaha annemiek wat erg. En over de situatie van bastiaan, ja tuurlijk kan hij meer interesse tonen en even thuisbezorgd voor die meiden bestellen bv (haha). Maar zij zitten letterlijk op hem te wachten en kijken vet afhankelijk naar em en teleurgesteld als ie weer verder moet werken. Je kunt ook best jezelf vermaken toch? Ga idd hardlopen, stuk met de hond wandelen, fietsen, naar het dorp/de stad??? Nee al die opties (ok een iemand gaat hardlopen) maar toch samen het huis voor de 10e keer schoonmaken tsja

1 like

Jongens die webserie weer :rofl:
Willem aan het einde van een date “Je mag me altijd appen als je nog vragen hebt” en daarna met een ferme handdruk “je hoort van me” :rofl:

24 likes

Rare aflevering weer hoor. Heeft die Erik überhaupt op Annemiek gereageerd toen Annemiek zei dat het hem niet werd? En: waarom laat ze iemand logeren als ze het blijkbaar toch al te ver weg vindt. Of zou ze gehoopt hebben dat alle boeren niks waren en ze hier niet mee zou hoeven dealen :’)
En Geert dacht weer hele aflevering dat ie de vrouwen in zijn zak heeft zitten, werd ie toch ff teleurgesteld door Vera.

2 likes

En elke keer zijn ze al verliefd! :joy::joy:

Bij frans merkte ik wel hoe ongemakkelijk het moet zijn om te daten met een camera op een meter afstand :grimacing:

En weer die handen in zijn zij!!!

1 like

Maar toen zei hij ‘ik hoop niet dat je dat bij mij al bent” :joy:

2 likes

Auch

1 like

Hahaha die Annemiek! Ze vond het te lullig om te zeggen dat ze voor niemand gevoelens had, dus heeft ze dit scenario(misschien met die vriendinnen?) bedacht. Wel effectief😆
Ik vind het wel erg sneu voor uhm die blonde van Geert. Hij heeft haar al binnen, zoals hij zelf steeds al zegt, maar wil gewoon Vera. Lijkt me erg pijnlijk om terug te zien op tv. Voor mij is dat alleen al een reden waarom ik hier nooit aan mee zou doen.

4 likes