Boer zoekt vrouw

Trouwens, voor iedereen die net als ik geen hol snapt van wat ‘witlofpennen’ in hemelsnaam zijn, hier een lesje witlof.

4 likes

Dat is toch wel een beetje hoe verliefdheid eigenlijk altijd werkt. Je wordt meestal verliefd in de beginperiode, als je iemand nog niet heel goed kent en je de rest erbij fantaseert.

6 likes

Hmm, voor mezelf werkt het juist niet zo. Ik moet iemand eerst echt leren kennen voordat ik verliefd kan worden. Maar ik geloof wel dat dat voor anderen niet zo hoeft te zijn.
Alleen, in dit geval kennen ze de boeren voordat de logeerweek begint echt amper! 1x een oproep op tv gezien, 1x 5min vreselijk ongemakkelijke speeddate, en dan nog die dag dat ze met zijn allen een uitje hebben. Vind het zelf moeilijk om te begrijpen hoe je na zo weinig contact zodanig verliefd kan zijn dat de eerste red flag niet direct een mega afknapper is.

Denk niet per se dat ze verliefd op m zijn, maar inderdaad er bepaalde verwachtingen bij hadden die nu niet uitkomen. Dat loslaten kost denk ik even tijd. Daarbij denk ik dat sommigen misschien heel veel hoop op zon boer leggen, dat je eind twintig bent en graag zou settelen of op den duur kinderen, dus dat je dan misschien iets minder nuchter kijkt? Dit stel ik me er dan bij voor hoor

2 likes

Misschien wel juist omdat er zo’n circus omheen zit. Dan voelt de commitment en inspanning ook groter (plus het gevoel dat je al samen iets mee hebt gemaakt), waardoor je minder snel in een vroege fase het opgeeft?

2 likes

Ik vind dit seizoen ook zo onbeschrijfelijk saaaaaai. Wat je zegt ook: de gunfactor ontbreekt echt dit jaar. Had een tijdje geleden ook al gepost dat ik liever die ‘onpopulaire’ boeren op tv zie, dan types zoals Annemiek die er niet eens echt zin in hebben.

5 likes

Ik heb de slappe lach omdat je zegt dat hij erbij zit als een prij (prei) en lees later dat je PRIJS bedoelde echt ik ga dood

8 likes

Echt he ik verlang terug naar vorig seizoen, Steffie met Roel :heart::heart::heart::heart::heart:

12 likes

omg ja en die arme harold :broken_heart:

13 likes

Soms wel!! Volgens mij heeft de OG Geile Geert wel eens wat uitgehaald in de kas

5 likes

Hahahaaaaa ik ook. Ik las dat toen ook al een toen dacht ik huh? Is dit een spelfout of? :rofl:

This makes my day, ik vond Steffie en Roel echt superleuk maar mijn hart deed toen gewoon zeer voor Harold. Kom je verdorie nog op je trekker aan en dan dit, blij dat hij helemaal gelukkig is!

19 likes

MOGEN BIJNA WEER

9 likes

Ik las morgen :weary::sob:

10 likes

afbeelding

20 likes

Heb net kersenbiertjes en tapas ingeslagen voor zondag. Boer zoekt vrouw vervangt al m’n social activities tegenwoordig

10 likes

Wordt spanning en sensatie bij Annemiek en Erik hè jongens!!!

9 likes

Ik heb hier zulke hoge verwachtingen van dat het niets anders dan een enorme teleurstelling kan worden.

10 likes

Maar door al dit gedoe toch het hoogtepunt van onze week!! Nu al voorpret

2 likes

Haha true.

6 likes