Boer zoekt vrouw

En dan nog dat zachtgekookte ei van een erik. Trek je mond open als je het niet met haar eens bent jeeeeeeeemig.

En ja vera met nienke zou ik wel begrijpen. Zij eist echt veel aandacht op. Alleen die opmerking was niet erg tactisch nee. Zou me precies zo afzijdig gaan gedragen als vera hahaha ik zou alleen daarom al niet mee doen aan zo’n programma.

3 likes

image

19 likes

Ah ik heb mij suf gelachen, door jullie natuurlijk. Ik vind het het saaiste seizoen ooit maar ik verwacht er nog wel veel van. Wie gaat GJ oplichten? Hoe en door wie wordt Bastiaan op zijn plek gezet? Wie gaat er nog wél op city trip en wat gebeurt daar? En alles uit de spoiler van volgende week.

1 like

Ik denk dat ze uit Venlo komt?

Ik denk eerder Roermond!

2 likes

Ik zou echt nog niet betaald bij Bastiaan in dat sfeerloze huis gaan zitten (of nee niet zitten maar poetsen). Ik heb nog nooit iemand bij bzv gezien die zo weinig interesse had in zijn logees, zo weinig moeite deed.

En Annemiek. I have no words.

16 likes

Ik snap Milou en Elise niet, als een boer een hele dag moet werken (ik neem aan dat hij dit niet altijd kan plannen) en er zijn twee anderen die meewerken dan laat je ze toch. Het is zijn geld wat verdiend moet worden, hij had toch niet aan Elise en Milou gevraagd om voor hem een lunch te maken en schoon te maken. Waarschijnlijk zou hij zonder die vrouwen iets bestellen ofzo of pas heel laat eten.

Ondanks dat vind ik echt dat Bastiaan te weinig moeite doet voor de vrouwen en daar zit alsof hij een prij is.

4 likes

Het gaat om de houding die hij erin heeft. Hij zegt niet van ‘jeetje meiden sorry wat een pech, het spijt me, lullig voor jullie, ik bestel lekker pizza voor jullie, ik regel wat leuks’.

Hij gaat gewoon vrolijk te werk, verwacht dat het eten klaar staat, BEDANKT NIET EENS, en komt tussendoor zelf niet eens even op de hoogte houden? Terwijl die meiden er zijn voor hem. Echt ik snap niet hoe je zo’n gigantisch grote botte lul kan zijn en ik was al lang weg geweest.

68 likes

Nou toen Milou vroeg hij laat hij klaar zou zijn had ik verwacht dat hij zou zeggen “als jullie nou zorgen dat het eten straks klaar staat”. Net als dat hij zei dat ze koffie/thee ergens neer moesten zetten.
Echt wat een sukkel vind ik het toch. Echt wat doen die meiden daar.

1 like

Maar hij is ook wel een beetje een grote prei.

20 likes

Rick Evers heeft mijn mening over Bastiaan zo goed samengevat.

Samenvatting

En dan wordt het nu tijd om even heel erg boos te worden. Op de man die liever ondernemer van het jaar wordt dan verliefd. De man die zijn hond in vijf minuten meer aandacht geeft dan zijn gasten in een week. De man die ervan uitgaat dat zijn gasten het complete huis van top tot teen schoonmaken en dan ook nog op tijd koffie, thee, lunch en avondeten verzorgen en dat de normaalste zaak van de wereld vindt. Kortom, de man die de titel ‘man’ niet mag dragen. Ja, misschien was zijn gedrag in 1950 heel normaal. Man werkt, vrouw poetst en zorgt. Maar het is geen 1950 meer. En dan nog iets. Bastiaan. Waarom schrijf je je in hemelsnaam in voor een datingprogramma als je nog geen twee seconden tijd hebt voor je dates. Serieus. Vind je het heel gek dat je meisjes dan gaan hardlopen? En dan heb je nog strontveel mazzel dat die andere er niet achteraan rent. Als ik Milou en Elise een tip mag geven: Opzoutelande daar. Heel snel. Hardloopschoenen aan, de hond nog een aai over zijn bol geven en gaan! Laat die Bas zijn witlofpennen in zijn reet steken.

Overigens kijk ik alles met ondertiteling (888), niet omdat ik doof ben maar omdat ik meestal chips zit te vreten.
En dan merk je dat de ondertitelaar soms echt geen fuck geeft. “Ze somt de stamboom van haar paard op”. “Stem Nienke sterft weg” etc. Prachtig.

45 likes

Zie je het wel zitten hier in Oeffelt :dancingbanana:

Enige boer waarvan ik weet in welke plaats hij woont, omdat hij dat drie keer per minuut laat vallen.

13 likes

Huh maar was dit tijdens de opnameperiode van bzv ofzo? Want anders is het toch niet heel raar dat hij blijkbaar een keer een vrouw heeft gevraagd met hem mee naar huis te gaan?

3 likes

Ik heb het vermoeden dat het bij hem niet bij een keer of bij een vrouw is gebleven :joy:

1 like

Man net teruggekeken, toch een stuk minder leuk zonder jullie.

Hoop wel dat het goed gaat met Yvon, fijn om te zien dat ze toch nog gaat moederen over Erik volgende week.

Het is al maandag jongens, bijna weer feest. :tada:

1 like

36 likes

Ook net teruggekeken, vroeg me al af waar Yvon was, maar die was dus ziek?

Persoonlijk hoop ik dat ze iedereen opstapt. Misschien wordt het tussen Annemiek & Bastiaan wel wat, ze konden goed met elkaar vinden de eerste aflevering.

Wat een een saai seizoen zeg.

3 likes

I love Rick Evers!

Zulke leuke, goede samenvattingen!

Dacht ik ook haha, vind dat altijd zo ‘makkelijk’, als iemand bekend wordt, om dan iemand te gaan “eXpOsEn” op zo’n manier.
Weet je hoeveel mannen vrouwen mee naar huis vragen op een feest :stuck_out_tongue:. En andersom. En hoeveel context nodig is om daar wat van te vinden.

Dat is mijn algemene mening trouwens, niet specifiek gericht op deze roddel over Geert.

5 likes

Huh, hoe weten jullie dat ze ziek was? Ik heb haar ook echt gemist deze aflevering.