Boer zoekt vrouw

De dag die je wist dat ging komen is eindelijk hier!

13 likes

Ja hij zit natuurlijk wel in een community waarin mensen serieus een partner zoeken en graag willen trouwen, maar het blijft opmerkelijk dat het eerst zoveel jaar niet lukt en dan zo nel achter elkaar :stuck_out_tongue:

1 like

Yess! Wat denken jullie dat er vanavond gaat gebeuren? Ik denk en hoop dat Milou haar conclusies trekt en koffers pakt, en ik denk ook dat Yvon op Eric en Annemiek gaat inpraten en dat hij dan toch blijft voor een (mogelijk super awkward) city trip.

13 likes

Ben benieuwd naar vanavond, ik hoop voor Erik, dat hij de eer aan zichzelf houdt. en lekker naar huis gaat. Is toch trekken aan een dood paard lijkt me.
Dan kan Annemiek alleen op citystrip :sweat_smile:

Hoop ook dat Milou de eer aan haarzelf houdt en ook naar huis gaat. Ze is te goed voor Bastiaan.

1 like

oh ik hoop wel op een zeer ongemakkelijke citytrip

7 likes

Hierbij een link naar een artikel van de plaatselijke krant, over boer zoekt vrouw en de slagingskansen van de boeren dit sezioen.

https://www.destentor.nl/show/de-seizoensfinale-van-boer-zoekt-vrouw-is-in-zicht-schiet-cupido-nog-raak~aabfe3bf/

Kan ook wel leuk zijn, en dat ze na de citytrip Erik alsog afwijst.

Voor degenen die nieuwsgierig zijn na de boeren/boerinnen uit de vorige sezioenen, er komen 4 special afleveringen waarin Yvonne terugblikt met de boeren op hun avontuur.

Te zien vanaf:17 mei om half 9 op 1.

https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/boer-zoek-vrouw-special

9 likes

Ik ben het wel met dit artikel eens dat de hoogste slagingskans bij Jan zit. Vind hem het ook van allen het leukst doen met zijn vrouwen. Hij betrekt hen op de boerderij, maar doet ook andere dingen met ze, zoals die strandwandeling van laatst.

6 likes

En vanaf het ontbijt al beginnen met ondervragen. Nee hoor, ik vind dat Jan het echt leuk doet met de vrouwen, hij is ook echt een people’s manager. Ik weet niet zo goed waarom Milou nog blijft, ze heeft heel vaak gezegd dat ze het niet ziet zitten om te verhuizen en hij wilt geen lange afstandsrelatie. En ik denk dat Annemiek helemaal niet verliefd is op Erik maar dat ze geen (verkeerde) rillingen van hem krijgt zoals ze die blijkbaar van Jelte wel kreeg als hij haar aanraakte. Ik denk namelijk dat Erik haar ook niet aanraakte maar heel zakelijk bleef, en zij wilde niet afgaan door geen man te vinden uit 600 brieven. Daarom heeft ze het smoesje van de afstand gebruikt wat serieus maar 1 uur rijden is en daarna gelijk de conclusie getrokken: ok dus nu pak je je koffers toch?

Denk dat ze moet huilen als ze hoort dat Erik toch blijft en ze hem alsnog moet teleurstellen.

Nienke

Dat weet ik omdat ik ook een Nienke heb die ik niet trek en vaak exact deze zin heb uitgesproken Omg ik ben Vera

8 likes

Ghehehe :smirk:

5 likes

Boer Martin (met Wilma) vond ik altijd één van de leukste boeren uit alle seizoenen.Echt een normale leuke man zonder vreemde trekjes.Echt zo leuk waren ze ook samen.En nog steeds samen.

42 likes

Mijn gok voor vanavond: bij zowel annemiek als bastiaan pakt iedereen zijn/haar biezen en rent weg nu het nog kan. Omdat ze die 2 niet alleen kunnen laten zitten en bastiaan paarden wel oke vindt en annemiek witlof lust gaan ze samen op citytrip en ondanks dat ze allebei geen lange afstandrelatie willen leven ze nog lang en gelukkig (omdat het moet van ons yvon)

3 likes

Help ik heb niks lekkers meer in huis

Mijn wijn staat al koud!

1 like

Ew meid

5 likes

Omg je profielfoto, ik huil

22 likes

Laat op het feest vriend

1 like

Ik keek altijd eerst Weet ik veel en dan daarna BZV maar Weet ik veel is afgelopen dus ik ga eindelijk live mee kijken!!!

2 likes