Nee dit was studentikoze Henk(?). Had ook een heel abn accent
Hahaha of die eerdere seizoenen hebben weinig indruk gemaakt, of mijn geheugen is super slecht. Of beide. Maar ik kan die boeren echt niet meer voor de geest halen, laat staan hun naam onthouden.
Edit: nu heb ik zin in Chaddo Chaddo. Maar dan niet die Oudhollandse. Gadverdamme
Weten jullie ook nog dat Riks (volgens mij?) met de vrouw die hij had gekozen op citytrip was en zoiets zei van ânou ik lig dâr nog niet wakker vanâ echt zo lullig was hij hahaha
Kwam dit pareltje net weer tegen
oh mijn god wat ongemakkelijk dit
Hoe zat dat ook alweer? Hoe zijn ze op dit punt beland? Ik cringe helemaal. Wat sneu voor dr!
Ja?
Oh je bedoelt dat het dat al is, ja denk nog erger omdat ze hem niet wegkrijgt
Auwchhh en dan dat ze ook gewoon nog gaat slapen???
Ik ga ook nog steeds goed op Marc die Annekim koos terwijl de andere vrouw sliep. Waarna ze haar wakker maakte met de boodschap âwij zijn samen, jij moet wegâ
Eigenlijk ook heerlijk hoevaak de niet-boer(ik wilde verleidster typen) de andere niet-boer gaat vertellen wie er gekozen is
Nee same. Iedereen heet ook Jan, Wim, Geert, Piet of een variatie daar op. Hoe kun je die mensen in godsnaam uit elkaar houden.
Oja Jan!
Hahaha wat IS dit!? Echt zo zielig voor haar dit. Ook weer lekker gemonteerd met zoân dramatisch muziekje eronder :â)
Je zou bijna denken dat hij de boer is
Echt wat een klapmongool was dit toch hĂš. Word helemaal plaatsvervangend boos en dat je iets wil schreeuwen naar hem van doe normaallll praatttt.
Die gast zou nu helemaal afgemaakt worden op Social media en groot gelijk.
Kill me
Ik dacht: even opzoeken met wie hij getrouwd is, want ik wist het niet. Maar ik herken hem bijna niet meer of ligt dat aan mij
Huh, wanneer deed hij mee?
âHet stel verloofde zich in september 2018 toen Olke op de knieĂ«n ging tijdens een romantisch diner bij kampvuur.
De twee leerden elkaar kennen nadat Olkeâs vorige vrouw Karen overleed begin 2018 en Hilda haar steun betuigde aan de Texaanse boerâ
Laat er geen gras over groeien haha
2016/2017 met dat internationale seizoen. Hij gaat wel snel ja
ja hij gaat heel snel met de Nederlandse vrouwen werd het niks, toen leerde hij Karen kennen, trouwen etc en toen overleed zij. vervolgens deze vrouw ontmoet en getrouwd
hoe dan haha