Ja dit had ik ook wel. Yvon was eerder toch veel vaker bij die stellen om dat tussendoor steeds van die â hoe gaat het nou Ă©cht met je gevoel? En wat roept dit dan bij je op? Wat vĂłel je dan precies - vragen te stellen?
Ik ging helemaal plat om GJ in dat Arabierenpak. Ik vraag mij oprecht af hoeveel hij nog in zijn kist heeft liggen.
Jan en Nynke zijn nu schattig maar ik denk gedoemd om te mislukken: is gewoon een gevoel. Denk dat zij zich daar gaat vervelen of het gevoel heeft nooit echt vrij te zijn. Ze werkt ook in dezelfde sector toch? Ik kan mij voorstellen als je dan een vrije dag hebt en je hebt alsnog allemaal cliĂ«nten ( al dan niet van jezelf) om je heen dat dat nou niet echt bepaald âvrijâ voelt ( kan aan mij liggen).
Bastiaan is gewoon een lul. Mijn moeder is er heilig van overtuigd dat hij of helemaal niet eens op iemand valt ĂŒberhaupt of niet op vrouwen. Ik vond dat eerst echt kul maar nu denk ik wel eens, hij toont echt geen enkele affectie of een getinte opmerking of wat dan ook ( kan ook aan mij liggen). De enige seksuele spanning is het geflirt van Milou en de klapperende eierstokken van Elise.
Nee dan Willem. Ik heb net even gekeken en ik word daar zo ongemakkelijk van. Aan die keukentafel met die moeder erbij. Waarom zout die moeder ook niet even op? Ooo en dat gefluister van hem.