Geert Jan heel grappig met zijn gekke pakjes? 
Zitten daar twee charmante dames, komt hij in een laken naar beneden om āArabierā te spelen. Echt om compleet van op te drogen, vind ik.
Geert Jan heel grappig met zijn gekke pakjes? 
Zitten daar twee charmante dames, komt hij in een laken naar beneden om āArabierā te spelen. Echt om compleet van op te drogen, vind ik.
Ik vond Elise trouwens leuk in deze aflevering! Ik vond het dapper dat ze zich best kwetsbaar opstelde door vrij direct tegen Bastiaan aan te kaarten dat ze wat meer op de achtergrond ging staan door Milouās geflirt en daar onzeker van werd. En ook dat ze later nog iets zei van, ja sorry, misschien ben ik maar simpel hoor, maar ik wil gewoon een lekker huiselijk leven en liefhebben. Vond ik wel herkenbaar (#basicbitch). Ook al zei ze dat waarschijnlijk om zich te onderscheiden van ambiteuze Milou.
Ik vind het ook vreselijk. Krijg er plaatsvervangende schaamte van.
Tsja ik word er ook niet geil van, maar hij doet in ieder geval (op zijn eigen gekke manier) zijn best.
Vond die wijnproeverij ook een goed idee, zie ik Bastiaan nog niet doen.
Vind ik ook! Ze is niet zo sympathiek geframed de afgelopen weken. Die paar lullige uitspraken waren misschien niet zo handig, maar ik zeg ook wel eens vileine dingen als ik me beconcurreerd voel en het āluchtigā wil houden. Het lijkt me ook best lastig om te blijven onthouden dat je die uitspraken binnenshuis maakt, maar dat ze natuurlijk helemaal niet privĆ© blijven. (Als dat gebeurt met de dingen die ik soms uitkraam, vond ook iedereen wat van me denk ik.) Vind het heel knap van Elise hoe ze haar gevoelens deelt met Bastiaan, niet hoopgevend voor haar hoe hij weer als een natte tosti reageert en bij de naam Milou al wegdroomt. 
Ik ben het vergeten te kijken gisteren!! Hoe kan dat nou, altijd erg benieuwd wat Willem er van maakt. Ok las jouw reactie en dacht neeee toch niet die ma erbij. Maar echt hoor.
Deze kerel. Ze blijft er ook gewoon bij zitten :o. Dat gefluister ook hele tijd.
Als Willem in temptation island zou zitten zou dit zijn verleidster zijn 
Nee ik denk dat hij nerveus is voor zijn ontmoeting met Nienke. Ze hebben elkaar waarschijnlijk even niet gezien ( er zit toch altijd even tijd tussen het keuzemoment en het vervolg) en hij is (denk ik) bang dat ze hem nu minder leuk vindtā¦
Ik vind Geert overigens een droplulā¦echt niet dat hij voor Angela wilde gaan.
Neee joh, zo niet eens. Bastiaan voelt het duidelijk in zijn broek wat hij voor Milou voelt⦠Hij geeft bovendien in meerdere interviews aan dat hij heel erg gevoelig is voor geflirt en aandacht. En wat iemand anders ook al zeiā¦hij wordt zo nat als een tosti? wanneer hij met Elise praat over Milou.
Er is ook altijd een aflevering dat de boer tussen de laatste dag van de logeerweek en de citytrip in bij degene die hij gekozen heeft thuis langsgaat. Misschien heeft hij haar nu een tijdje niet gezien en gaat hij voor het eerst bij haar thuis langs en is hij daar zenuwachtig voor?
Ik dacht zn ex
omdat hij die ene keer bijna ging huilen toen het over die scheiding ging.
Dacht trouwens ook dat toen hij Nienke ging vertellen dat zij over was en hij haar wel leuk vond, dat er nog een grote āmaarā¦ā zou komen, maar toen wilde zij knuffelen. Meer mensen met deze ervaring?
Omg same 
Ja het lijkt me gewoon dit inderdaad, meeting the parents en haar vriendinnen enzo.
Weet je wat me nou leuk lijkt?
Als volgend jaar de boeren ineens Djaylano, Storm en Molly Mae blijken te heten. Is weer eens wat anders dan de standaard boeren-namen en dan halen we Geert, Jan en Geert-Jan niet meer door elkaar!
Ik heb lesgegeven aan jonge boeren en de nieuwe Teunen en Hector- Jannen zijn niet aan te slepen 
Haha ik was zo verbaasd dat nog niemand hier was gevallen over deze achterlijke opmerking. āWij zijn niet dezelfde diertjesā, alsof de een een kuiken is en de ander een baby panda?
Ooh ik dacht dat ze juist zei āwij zijn dezelfde diertjesā.
Nja van alleen het woord diertjes krijg ik al de kriebels
Volgens mij vond ze vorige week dat ze dezelfde diertjes waren en nu niet meer. Nu mistte Jan diepgang
Ben zoooooo benieuwd hoe Nienke het complete plaatje gaat vinden. Heel eerlijk zou ik nooit op die leeftijd met 4 stiefkinderen opgescheept willen worden, en dan heb je zelf ook nog een kinderwens maar is het door het dichtknopen van het boeltje van Jan maar de vraag of dat vanuit zijn kant überhaupt nog mogelijk is.
Nienke, toch? Vera = out