Vanavooooond. Ik zit mij gewoon af te vragen waar ik benieuwd naar ben. Ik denk vooral naar de situatie bij Basssstiaan. En wie nou het loeder is die GJ geld aftroggelt. En wellicht nog een kostuum?
Geert en Angela boeit mij niet zo. Evenals Jan en Vera. En Annemiek? Zal zij er nu ‘uit’ zijn?
Ze ging samen met Yvon nog een keer die 600 brieven door toch?
Donkere Vera is een kleurrijk persoon, maar ze lijkt me best oké! Misschien komt ze in de afleveringen wat heftiger over, ik kan me voorstellen dat de programmamakers precies al haar gekkige/opvallende momenten hebben uitgekozen.
Kan niet wachten op vanavond! Kijk er al de hele week naar uit
Ik ben toch bang dat Bastiaan voor Milou gaat kiezen. Wat denken jullie?
- Milou
- Elise
0 stemmers
Gj
- Die vrouw die van zoenen houdt
- Die ander
0 stemmers
Oh dat heb ik dan gemist, althans ik wist niet dat ze dat samen gingen doen! Spanneeend
Ik snap niet dat een aantal mensen dat hier aanhalen? Dat is toch helemaal geen gezonde reactie op de situatie? Annemiek geeft in tien minuten aan dat ze hem leuk vindt, maar het niet gaat werken ivm de afstand. Horseman krijgt geen enkele gelegenheid zijn visie erop weer te geven, zelfs na twee keer proberen het gesprek aan te gaan blijft Annemiek bij haar keuze. Het zou dan toch ongezond zijn als hij alles voor haar achterlaat, terwijl zij nog niet eens in gesprek wil over deze keuze?
Ik vond het ook volkomen logisch dat hij daar niet over begon. Zij gaf hem geen enkele opening, gooide al haar muren op en sloot hem buiten. Dan is het toch niet meer dan logisch dat hij zichzelf die afwijzing bespaart?
Ik vind de keuze bij Bastiaan het spannendst. Volgens mij is hij verliefd op Milou, maar Elise is wat meer de logische keuze voor zijn toekomstplannen denk ik.
Het zou Bastiaan sieren als hij voor Milou gaat, en over zijn hele ‘probleem’ heen stapt. Dan maar een tijdje een lange afstandsrelatie, zie je later wel weer hoe het loopt. Als je verliefd bent mag je best wat moeite doen.
Aan de andere kant vind ik Elise wel een leuke meid, maar ze komt soms niet helemaal lekker uit de verf. Ze ziet het helemaal zitten met Bastiaan, en moet toekijken hoe de knappe, flirterige Milou hem zo typisch aankijkt. Misschien slaapt Bastiaan er nog een nachtje over en is hij ineens toch smoorverliefd op Elise haha.
Ik ben vergeten met wie hij nou dat gesprek over zoenen hield, maar ik denk dat hij voor Karine gaat.
Jacqueline!
Ja dit heb ik ook heel erg! Vind het niet gek dat Bastiaan hartjesogen krijgt van haar. En dat Elise er onzeker van wordt.
ik denk dat Bastiaan voor Milou kies maar dat een een relatie tussen Milou en Bastiaan niet lang standhoudt.
Ik denk ook dat Bastiaan voor Milou kiest, maar hoop op een soort wonder waarbij hij toch voor Elise gaat, omdat ik dat op termijn langer zie werken en ik het Elise ook wel gun. Denk ook dat Milou daar erg ongelukkig zou worden.
Ik hoop dat Geert Jan voor Karine kiest. Die makelaar met haar boot en slechtzittende spijkerbroeken vind ik zo onaardig. Dat ze met haar >130 kilo tegen hem zei dat hij te zwaar is, en als hij de bal terugkaatst begint te bleren dat ze golft en wandelt. Zo onvriendelijk.
Karine vind ik veel meer authentiek en meer bescheiden en zacht.
Dit!! Echt oh ik vind die Jaqueline echt vreselijk. Zo’n zak aardappels die denkt dat ze een zak truffels is. Ze is zo vol van zichzelf. “ Ik vind mijzelf verzorgd” en dan GJ ( terecht) aanspreken over zijn jogging broek. Nee vrouw die broek van jou hangt lekker om je pannekoekenkont. En idd dit opmerking over gewicht. Bleeeegh.
Hahaha, een zak aardappels die denkt dat ze een zak truffels is. Ik ken wel een paar mensen die ik vanaf nu zo zou beschrijven haha :’)
Maar Geert-Jan maakte zelf ook best wel onder-de-gordel opmerkingen 1 of 2 afleveringen geleden. Dat één van die twee dames de lippenstift op had alsof ze dementerend was, en toen een van de twee riep ‘kom eens hier’ dat hij zei: kan zelf maar hier, je kan wel wat beweging gebruiken. Dus wat betreft botheid passen GJ en Jacqueline beter bij elkaar. Ik vind Karine een te leuke vrouw voor hem.
Lieg dat je internet eruit ligt.
He wat klote dat je kat je glas water over je laptop heeft gegooid en dat ie nu kapot is.