Ik dacht zn ex omdat hij die ene keer bijna ging huilen toen het over die scheiding ging.
Dacht trouwens ook dat toen hij Nienke ging vertellen dat zij over was en hij haar wel leuk vond, dat er nog een grote âmaarâŠâ zou komen, maar toen wilde zij knuffelen. Meer mensen met deze ervaring?
Omg same
Ja het lijkt me gewoon dit inderdaad, meeting the parents en haar vriendinnen enzo.
Weet je wat me nou leuk lijkt?
Als volgend jaar de boeren ineens Djaylano, Storm en Molly Mae blijken te heten. Is weer eens wat anders dan de standaard boeren-namen en dan halen we Geert, Jan en Geert-Jan niet meer door elkaar!
Ik heb lesgegeven aan jonge boeren en de nieuwe Teunen en Hector- Jannen zijn niet aan te slepen
Haha ik was zo verbaasd dat nog niemand hier was gevallen over deze achterlijke opmerking. âWij zijn niet dezelfde diertjesâ, alsof de een een kuiken is en de ander een baby panda?
Ooh ik dacht dat ze juist zei âwij zijn dezelfde diertjesâ.
Nja van alleen het woord diertjes krijg ik al de kriebels
Volgens mij vond ze vorige week dat ze dezelfde diertjes waren en nu niet meer. Nu mistte Jan diepgang
Ben zoooooo benieuwd hoe Nienke het complete plaatje gaat vinden. Heel eerlijk zou ik nooit op die leeftijd met 4 stiefkinderen opgescheept willen worden, en dan heb je zelf ook nog een kinderwens maar is het door het dichtknopen van het boeltje van Jan maar de vraag of dat vanuit zijn kant ĂŒberhaupt nog mogelijk is.
Nienke, toch? Vera = out
Ho ja Nienke inderdaad!
Oh jongens ik zit alle afleveringen te bingen met jullie commentaar er bij en het leven heeft weer zin.
Ben ik btw de enige die bij Vera-van-Jan aan tante Sidonia moet denken met die neus en kin?
Edit: de inrichting bij Annemiek is net alsof je in een Centerparcshuisje binnenkomt
Ik heb Vera weleens ontmoet en vond haar prima leuk en aardig. Ze ziet er ook prima uit als je het mij vraagt.
Blonde Vera of rossige Vera?
Blonde!
Beide Veraâs hebben mij juist positief verrast op het einde. Ik kon me wel vinden in wat ze zeiden, vond het ook wel oprecht overkomen. En goed dat ze dit deden voor het keuzemoment ipv het te laten aanmodderen en kijken waar het schip strandt en dan zeggen: ja ik wist het al, het is goed zo want ik voelde het ook niet.
Wat betreft sexy Vera: eens. Ze gedroeg zich heel gewillig maar zei al een paar keer dat ze het nog niet wist, dus geloofwaardige keuze.
Wat betreft vogelnest Vera: absoluut niet eens. Minder dan 24 u ervoor was ze nog hoteldebotel en overtuigd van een klik. âZe trok Nienke niet.â Een dag later zegt ze opeens dat ze âniet gaat strijden als een ander meisje heel hard vecht om een man.â Ze deed echt zo wannabe wijs. Bij haar dacht ik echt: die ziet de enorme afgang op tv plots aan komen dus rent zelf maar snel weg. Het liefst was ze met Jan geĂ«indigd.
Ja maar ik kan me ook zo goed voorstellen dat je die verliefde vibe tussen die andere 2 helemaal aanvoelt en dat je dan denkt ja doei hier ga ik niet bijzitten en toekijken. Ik snap dat je dan het heft in eigen hand neemt en weggaat. Helemaal als je zelf al wat begint te voelen voor hem en hij verliefd aan het worden is op een ander. Waarom zou je jezelf die kwelling langer dan nodig aandoen.
Maar dat mag toch gewoon, dat ze dan zelf wegloopt? Ze hoeft toch niet haar hele ziel bloot te leggen op tv, als het al zo zou zijn dat ze het eigenlijk zo ervaart als jij intepreteert? Iig ikzelf zie niks verkeerds in haar reactie. Ik vind het wel oprecht overkomen ook, eigenlijk. Ze hoeft dat wat mij betreft echt niet op te biechten mocht ze liever met Jan geëindigd zijn. Niks mis met iemand die zichzelf in bescherming neemt.
Blonde Vera was wat mij betreft echt de meest fake bitch ever, wat een gewauwel daar buiten met Jan zeg. Die ging idd alleen haar eigen hachje redden en op de high horse er vandoor.