Hahaha welnee
Oh dat wordt lachen volgende week
Later nog even cringen bij de online filmpjes!!
Ik ga out wtf was dat buikschuiven
Hahaha dat zorgt er inderdaad al voor dat er geen knappe mannen kunnen schrijven
Echt zin in volgende week.
Bzv is het leukst als je een teringhekel aan mensen begint te krijgen en dan nog weken moet cringen.
Jongens klapt het forum er nou steeds uit door dit topic? Lezen er dan zo veel mensen mee?
Het was weer leuk mensen, tot volgende week bij de awkward dag dates.
Volgens mij wel, superveel berichten!
Ah rip wilde net gaan kijken
Jaaa! Inderdaad Raya van mattaveld
Ooo man. Nou dit was mij weer het feestje. Ik ga helemaal stuk om de Grinch opmerking over die vrouw van Geert. Ik zat net op de bank aan mijn gezicht te trekken om dat zelfde effect te creëren omdat ik wilde weten wat je dan precies verdoezelt, zegt mijn man: ( had niet door dat hij naar mij keek vanaf de eetkamer tafel) wat dóe je?!?!?!
Hebben jullie de webserie ookal gekeken. Ik vind boer willen zo aanzienlijk.
Wat “worldpeace” is voor Miss Universe kandidaten is de “ik zou de miljoen geheel uitgeven om de wereld te verbeteren kumbaya” voor de Marits van BZV.
Elke keer weer. Stelletje liegbeesten.
Oh dit klinkt me als een prima zondagje in de lente. Maarja ik ben dan ook oma.
3 uurtjes fietsen😱 Veel te veel activiteit voor mijn luie zondag.
Ik vind het echt jammer dat die boer Frans (waarbij alle briefschrijvers naar kwamen voor een feestje/date) niet meedoet in de tv afleveringen. Vond hem sympathieker dan bv die Annemiek of Geert.
Jaaa en heel eerlijk had ik gewoon veel liever naar ook John of Ronald of Willem gekeken. Voor hun is liefde vinden juist wat moeilijker misschien en dat vind ik dan zo mooi om te zien. En ze lijken me leuke mannen. Maar goed misschien vinden zij t wel heerlijk dat ze niet op tv hoeven
Even terug gekeken en ik vind boer Jan zó leuk!
Wat een leuke, relaxte man.