Boer zoekt vrouw

Helemaal vergeten gister! Hoe kan het toch dat er altijd maar 2 types op de jonge leuke boeren afkomen?

1. blond en “ja ik ben echt dollll op reizen, kom net uit Verweggistan en ben hier, hier, hier en hier geweest, ja zoooo nice”
  2. blond “ik ben boerin”
14 likes

Misschien omdat die twee types 90% van de jonge vrouwelijke Nederlanders dekken? :stuck_out_tongue:

4 likes

even iets heel anders maar is het jullie ook opgevallen dat alle vrouwen van jan (of bastiaan, kan ze niet uit elkaar houden) allemaal oranje aan hadden? sowieso ingefluisterd door de regie. ik zou dan echt al niet meer komen, zie er niet uit in oranje of aardetinten :joy:

4 likes

Nee was me niet opgevallen, maar nu je het zegt! zoals iemand hierboven al zei waren het sowieso vrij erg dezelfde types bij elke man.

Bij Geert hadden er verdacht veel leer aan, dat waren de Toppers-Live-in-concert vrouwen

Bij Jan waren het de Sissy Boy vrouwen in aardetinten Idd

Bij Bastiaan de ik-heb-veel-gereisd Maritten

Bij Geert-Jan de olijke Oilily tantes

En bij dat Meisje hadden ze een blik tweede-zonen-die-de-boerderij-niet-erven en dus opzoek gingen naar een boerenmeid.

22 likes

:joy: oh ik hou van hokjes

1 like

Dit is echt zo on point hahahahaa

2 likes

maar echt, toen al die vrouwen kwamen aanlopen in dat dorpje kon je zo zeggen “die komt voor die boer” :rofl:

1 like

Yassss
afbeelding

1 like

Zin in alle ongemakkelijkheid

Yes!

Heb een pastel de Nata en zit vol haat, zin in!

3 likes

Zin in!!!

Ik heb een onverklaarbare hekel aan Nienke (die van Jan, met die knuffel en die enge ogen :pleading_face:)

1 like

Ik kan deze vrouwen 0% hebben, wat zijn ze allemaal diep en wat voelen ze alles goed aan

5 likes

Ok eigenlijk vind ik ze allemaal stom. Vera ook, Froukje ook.

1 like

Jan doet me denken aan Bastiaan van Schaijk :thinking:

3 likes

Jan doet me denken aan Martijn in de ochtend

23 likes

Ik denk niet dat Jan zichzelf onderschat eerlijk gezegd.

1 like

ohhh dit zingen op die boot, ONGEMAKKELIJK

5 likes

Dit doet me fysiek pijn

1 like

Ik vind het haar van die Vera van Bastiaan zo viezig… viel me vorige keer ook al op :nauseated_face:

3 likes