Wim Sonneveld.
Waarom was Vera (niet die van de camel toe) aan het braken?
Persoonlijk vind ik het altijd eng als iemand direct verliefd is zonder de persoon daadwerkelijk te kennen. Zeker omdat Annemiek niets prijsgeeft en hij zijn eigen beeld van haar op haar projecteert en daar verliefd op is.
Zie ik hier een rave-je ontstaan
Mocht Jan dit lezen ben Ik best in voor een boerderij partijtje
Dikke rave in een stal ik ben voor
Vind geen van de mannen aantrekkelijk dus dan maar gewoon vriendschappelijk bij Annemiek
Ze at toch worst, waarom dan vegan vera?
Ik zie mogelijkheden na 6 april
Ok, ik dacht dat ze vegan was??
Huh haha, dat komt denk ik omdat ze een vegan taart had gebakken
Ja ik ook. Hij bracht het ook nogal⦠awkward.
Ik vind hem wat hebben van die conciƫrge van Juf Ank ( ach hoe heet hij de ex van Jennifer Hoffman).
Anyhoo: die beider Veraās mogen wel wieberen.
Bastiaan was wel hot in zijn overhemd. Ik denk steeds: wĆ”t ben jij irritant en graag speciaal ( ā een vrouw moet mijn ding gewoon begrijpenā - ja zei mijn man ook vannacht) en dan ineens denk ik; ach ik zou hem ook wel willen doen.
Maar hij kiest Milou met haar veels te gewillige blik.
Henry van Loon? Haha de manier waarop hij praat alleen dan denk ik
Ew ik heb liever mān hele leven geen seks meer dan seks met Bastiaan
Ik vind dat JanBastiaan 1 antwoordoptie zou moeten zijn.
Bastijan
ah de webserie is echt geweldig
Goeie tip! Leuker nog dan op tv
Ik vind Bastiaan zo geil (sorry not sorry) echt elke scene denk ik: kies mij
Whahahaha dit klinkt voor mij echt als een grap??? Ik vind hem zo verschrikkelijk, met zān scheve lip en zān open hangende mond, domme blik, egoĆÆstische praat, ik kijk samen met mān moeder en elke x als hij in beeld komt kijkt ze me al aan met een blik: welk commentaar komt er nu???
Ik zou het nog eerder kunnen op Geert Jan dan op Bastiaan zo erg vind ik ām haha