Don’t judge me!!! soms kan je niet kiezen met wie je seks wil
Dit is wel het ultieme voorbeeld van liefde maakt blind hoor haha
Denk dat ie weinig boeiend in bed is, hij gaat vast gewoon liggen of een paar keer slap stoten en dan valt ie in slaap.
Sorry maar die Nienke trek ik ook slecht, haar hele medestander zijn in de drugs discussie was erg ongeloofwaardig. Ja ze zal af en toe een pilletje doen, maar denk dat Jan de boel op een heel ander niveau speelt. Echt zon gretige graaier
Ik snap je wel hoor!
En OMG wie het eerder op GJ met zijn - sorry @Banananana- vlezige frituur lippen zou doen dan op Bastiaan met zijn sexy hanglip is gek.
Oké oké ik snap die mond, maar ergens heeft het wel wat ofzo. En hij heeft een leuke hond!
Maar die jongen heeft echt de persoonlijkheid van een natte krant, zit werkelijk totaal geen pit in
vlezige frituur lippen hahaha gadverdamme.
ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwgurl no
Er zijn toch twee Vera’s misschien dat ze af en toe door elkaar besproken worden
Ik denk dat Annemiek ook niet echt om aandacht verlegen zit. Kan me voorstellen dat de nood bij andere boeren hoger is ofzo
Doe dan niet mee kijk liever naar een boer die heel blij is met 6 brieven
Dit is ieder jaar zo aandoenlijk, dat Yvon daar komt met 4 brieven en ik echt al bijna plaatsvervangend aan het janken ben en dat die boer dan kei blij is met 4 brieven én ook nog altijd op 1 van de 4 verliefd wordt
Ik denk echt dat ze gevraagd is mee te doen. Kan haast niet anders met haar enthousiasme zo diep in de min
Denk t ook, sws puur uitgekozen omdat er veel brieven op zouden komen
Ik blijf lachen om het moment dat zij onder een dekentje op de bank ligt en die Steven (toch?) zelf naar binnen moet komen en haar dan zo aantreft
Jongens ik kijk hier naar uit, Corona vrij uurtje!
Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin, vind 't allemaal kut boeren en kijk liever Gilmore Girls verder. Maarja als ik niet kijk dan spoilt iedereen alles en daar heb ik ook geen zin in
WIE KOMT ER KIJKEN EN HATEN?
- Ik!
- Ik niet, maar ik zal ook niet over Corona posten zodat jullie lekker zonder forumonderbrekingen kunnen genieten van de boeren
0 stemmers
Heb er weer zin an!
Zit er al helemaal klaar voor! Geen beter vermaak dan lekker haten en ergeren