Boer zoekt vrouw

Ik denk dat ie geen kinderen meer wil, dat wilde zij wel toch?

11 likes

ja man, ik wilde gelijk ook nog even kwijt dat ik geen zin heb om morgen te werken.

1 like

Ja werd ook weer even terug gebracht in de realiteit, nou dat was 't uurtje weg van de wereld weer deze week

7 likes

Ik vind Bastiaan toch zo’n sukkel he. Verwachten dat een chick meteen op zijn boerderij komt wonen. Om het te proberen. Zonder er bij stil te staan dat iemand dan haar leven/werk opgeeft.
Wat is er ĂŒberhaupt ooit gekomen van zo snel mogelijk samenwonen om te kijken of het gaat werken of klappen, zonder dat het is gegroeid/je nog niet verliefd bent. Heel raar idee.

30 likes

Tijdens speed daten zei hij toch dat hij dat wel zou willen als de vrouw het graag wil?

1 like

In jan’s context lees ik dit gelijk heel anders

1 like

Kijk de webserie!

Zw verstopt zich in de schuur

1 like

Ik heb weer genoten. Ik knal er een melatonine in en ga KO joejoe

5 likes

Ik kijk de webserie:
Die Willem is toch net als mensen op tinder he, die het niet bij één man/vrouw houden maar kijken of er geen betere variant te vinden is in de app :’)

Ha ik dacht dat juist vanavond nog! Ik vind het wel rustgevend, zoals andere kleuren ofzo rustgevend vinden. En samen met iemand ook gezellig.
Ik wil trouwens Frans in zo’n webserie zien, waar blijft hij?!

2 likes

Hij houdt zich wel prima aan de 1,5 m afstand.

En hij geeft iedereen een kans. Annemiek bijv niet :stuck_out_tongue: die heeft haar keuze al gemaakt

Eens, waar is Frans?

De mond van Steven doet me denken aan die van Nico Dijkshoorn

Bijzonder specifiek

5 likes

Ooh ik heb te vroeg weggezapt zie ik al. Wat zei Jan dan dat het zo’n cliffhanger was?

Dat ie een vd meiden (weet ff niet wie. Iig niet Vera of Froukje maar die andere dus :sweat_smile:) apart nam en iets zei als “ik wil jou ook nog even iets vertellen” oid

1 like

Ooh thanks, ben benieuwd!

1 like

Ik vond dat moment dat een vd meiden van Bastiaan vroeg om meer bevestiging, aandacht oid van zijn kant en hij “spontaan” iedereen complimenten gaf waar de rest bij zat echt zó cringeworthy. Hij was daarna ook gewoon trots op zichzelf. Dat ie dat toch maar ff gedaan had. En later ook echt zo’n houding van mooooi, dat hebben we ook weer gehad :+1:t2: net of het dan daarna nooit meer hoeft ofzo
Ik had bij hem echt een heel ander beeld aan het begin

32 likes

Hahhaha ooh dat deed echt fysiek pijn ja. Hij zei letterlijk: “Probleem opgelost.”
Terwijl Madeleen volgens mij eigenlijk bedoelde dat ze meer bevestiging nodig had in de vorm van interesse, vragen stellen enz. Niet complimentjes a la: “ja, uhm, je bent lekker praktisch.”

Vind Bastiaan echt steeds onsympathieker worden. En ook raar dat hij daar niet over had nagedacht, terwijl hij wel brieven koos van vrouwen die van reizen houden/ergens anders wonen. Had ie wel meer rekening mee mogen houden of hij had gewoon alleen maar vrouwen uit Zeeland moeten kiezen.

30 likes