Boer zoekt vrouw

Ik vond het wel lief van Elise dat ze Madeleen en Bastiaan even met z’n 2en liet praten. Vervolgens komt die blonde binnen en schuift meteen aan :frowning:

5 likes

Ja dat ie een lange afstandsrelatie niet zag zitten. Jo wat verwacht je dan? Dat ze meteen bij je in zullen trekken? En ook dat zij dan wel de boekhouding kon gaan doen, want hij vond dat niet leuk. Wtf :roll_eyes:

2 likes

Bastiaan spoort echt niet. “Ja, kunnen beter binnen twee weken kijken of het dan klapt.”
“Ja maar voor jou zit daar geen risico aan, maar voor mij …” ”Oh ja, jouw baan natuurlijk”
Oh ja. Zeg die anders gewoon ff op. Zodat ik na twee weken kan kijken of je mn boekhouding goed doet en zo niet, ga je lekker terug naar Duitsland.

31 likes

Sorry dubbel post.
Maar Geert Jan …
M’n punani transformeert spontaan in een woestijn.
Neem mijn woorden van vorige week terug, dat ik het eerder op Geert Jan zou kunnen dan op Bastiaan. Doe mij dan maar Jan de drugsman. Of anders geile Geert. Maar deze twee zijn echt gvd afgeschreven! Bah!

4 likes

misschien kan het eigenlijk niet meer…

Waar ik benieuwd naar ben:

Stel je bent 1 van de 3 die naar de boerderie mag komen, en de boer in kwestie zegt: nou hier mag je slapen, in bed met die andere (zoals bij Geert Jan)
Zou je dat dan doen?

• Nee, ik rij wel ff naar de Action voor een luchtbed kom op zeg
  • Ja, als het niet ander kan
  • Ja, geen problemen mee

0 stemmers

:joy:

22 likes

Hahahahahaha ik ga out dat liedje over boer Jan helemaal onderaan hoe kan ik dat delen

2 likes

Heb wel de Youtube link voor je hahaha

23 likes

‘‘Annemiek is geen ochtendmens. Middag en avond zijn ook niet zo haar ding tot nu toe.’’

hahahah

25 likes

Dit is toch nergens voor nodig.

2 likes

Maar, als je alleen al het woord ‘snuifie’ gebruikt, dan gebruik je toch sowieso wel vaker? Alsof een niet roker ooit zou zeggen: ik ben even een peukie roken, joe! Dat gebeurt ook precies nooit. Ik denk dat de man vaker gebruikt dan Vera leuk vindt.

11 likes

Ik weet niet, ik zou het zelf niet waarderen aan mijn date. Ook niet als het slechts 1 keer per jaar een pilletje is. Denk dat ik wel afwijk van de algehele mening over drugs. Mijn omgeving doet het ook, en zij moeten dat zelf weten, maar ik vind het wel prettig dat mijn partner dezelfde mening over drugs heeft als ik. Als hij (ook al is het maar 1 keer per jaar!) een snuifje of een pilletje zou doen, waren wij niet samen geweest. Andersom geldt dit voor hem ook. Dus ik begrijp het wel als mensen hier over kunnen vallen.

3 likes

Ja! Ik heb het hoofd voor me maar weet even niet wie

Ze doet mij steeds denken aan die MAX-presentatrice die me altijd meer doet denken aan kleuterjuf. Ellis de Bruin heet ze blijkbaar.

image

Waarom ken ik deze vrouw überhaupt

2 likes

Ik had echt het idee dat Jan een beetje wilde scoren bij die jongere vrouwen. Iets noemen wat edgy zou kunnen zijn ofzo

1 like

Ja idd ‘even een snuiffie of een pilletje’ of beide :crazy_face:klinkt heel anders dan: heel soms op een feestje gebruik ik wel eens drugs.

4 likes

Ik lees dit en heb meteen weer die vette remix in m’n hoofd

6 likes

Ik verheug me meer op hier posten dan de episode zelf eigenlijk.

16 likes

Oh jongens, ik heb er weer zoveel zin in. Gaan ze d’r op, of gaan ze ten onder? Nog even en we gaan het zien