Bosschenaren unite

M’n vriend is optreden dus pas over veel uur thuis en waarschijnlijk heel dronken. Dus eerder slapen heeft geen zin, want hij maakt me sowieso wakker. Dus ga zo maar weg ipv op de bank wachten. Heb alleen nu al gloeiende wangetjes van het bier, wordt een leuke avond :’)

(was trouwens op egf strawberry kisses, dus wij kennen mekaar al :wink:)

1 like

Plein was vroeger echt mijn stamplek op de middelbare school. Net als de Cordes maar dat bestaat niet meer hè?

Willem II trouwens ook.

Hebben jullie nog leuke tips voor restaurants? Ik ga voor het eerst naar Den Bosch dit weekend!

Yallah Yallah, zaher, de Armeen in de karrenstraat, verder kom ik er nog op terug

Is iemand hier wel eens naar taste by dirk geweest?

@Waves
Amici & Famiglia!

Nee, ken ik niet. Dacht die vd wijnbar, maar dat is Stijn :’)

Amici et famiglia staat ook nog op m’n lijstje

2 likes

Ja ik! Heel lekker eten en ook goede wijnen, vind het zelf een van de beteren in die prijsklasse.

En @DoeMaar, er is ook een wijnbar aan de overkant die Bij Dirk heet!

1 like

Ahh toch goed onthouden dus

yalla yalla woon ik tegenover :sunglasses:

2 likes

Thanks! @DoeMaar @Flamoes

@Waves wat is het geworden?

Alles zat al vol helaas, we waren ook met 6 dus was ook wat lastiger. Uiteindelijk bij Côte gegeten, waar ik een erg lekkere burrata had. Sowieso was het een erg leuke stad! Dus hebben ons vermaakt het weekend.

Net naar Den Bosch verhuisd, heuj!

6 likes

Welkom!

3 likes

Alvast welkom! Ken zelf geen schilders, zal eens rondvragen voor je anders :slight_smile:

1 like

Ik ga in oktober een weekend naar Den Bosch met mijn vriend! Hebben jullie wellicht nog tips voor leuke restaurantjes/activiteiten?

noble? is wel meteen super luxe. en alleen afhalen geloof ik, niet bezorgen

1 like

Ik ga zelf graag uit eten bij Auberge de Veste, heb alleen het afhaalmenu nog niet geprobeerd. Maar ga dit donderdag eten dus dan kan ik een recensie geven! Verder heb je nog fabuleux, sense of citrus en als je wat meer van groentegerechten houdt is pollevie een aanrader. Gusto (Italiaans) heeft nu ook een lekker afhaalmenu.

1 like

Noemme schijnt goed te zijn, moet er zelf ook nog eens bestellen of gaan eten

1 like