Boxing stars

De halve finales zullen zo gespeeld worden:
Dan Karaty - Micheal Boogerd
Rein van Duivenboden - Koen Weijland

Taeke Taekema - Matsoe Matsoe
Juvat Westendorp - Carlos

Saar Koningsberger - Billy Bakker
Jessie Jazz - Amanda Tsatsos

2 likes

Oeh ik heb nou al zin in het gevecht van Saar en Billy. Volgens mij gaat dat heel fel en explosief worden.

Ja dit wou ik ook zeggen haha. En Dan en Micheal ook wel denk ik.

1 like

Net de herhaling terug gekeken, Dan was echt goed!
Omg Brace dat was gewoon een lachertje snapte ook niet dat hij tegen iemand die super fit is.

Vanavond

Jessie Jazz - Amanda Tsatsos
Juvat Westendorp - Carlos Platier Luna
Rein van Duivenboden - Koen Weijland

Wie gaan er door naar de finale?

  • Jessie
  • Amanda
  • Juvat
  • Carlos
  • Rein
  • Koen

0 stemmers

Ik heb die van de eerste (twee?) afleveringen niet gezien dus geen idee. Weet alleen dat Amanda echt waardeloos was dus denk dat zij niet door gaat, en dat Carlos wel oke was. De rest ken ik ook helemaal niet? ’ Stars’.

Van de vrouwen denk ik ook bijna zeker dat Jessie door gaat. Amanda is denk ik niet goed maar dat is een beetje moeilijk te beoordelen op die ene ronde tegen Michella haha. Juvat vs. Carlos denk ik Carlos, maar wordt wel spannend denk ik. Die andere twee ken ik niet en heb ik volgens mij ook niet de eerste wedstrijden van gezien dus die daar heb ik geen idee van.

Is Vajèn vd Bosch eigenlijk de vriendin van Rein of niet?

Amanda heeft ook een ander soort helm op, waar is dat goed voor dan?

Edit: oh in verband met een gezichtsblessure

Amanda is wel lekker een windmolen aan het imiteren haha

Ik denk dat Amanda het conditioneel zwaar gaat hebben.

Mijn God wat een gedrocht van een gevecht dit pff Amanda is echt in het wilde weg aan het slaan, ziet er niet uit. Dat vasthouden ook de hele tijd :joy:

2 likes

Nee ik heb geen verstand van de techniek van boksen maar dit ziet er echt niet uit haha. Maar wel knap dat Amanda nog best wel redelijk haar best doet. Ik had eerlijk gezegd dat Jessie haar helemaal zou inmaken omdat ze beter bokst en langer is, maar Amanda weert zich nog redelijk. Ze raakt alleen Jessie amper want ze komt er niet bij haha. En je zag deze laatste ronde dat Amanda kapot was.

Precies, ik had ook niet gedacht dat ze het nog zou volhouden en haar ook weleens zou raken haha

Die Juvat is aan het dansen en Carlos is aan het judoën.

1 like

Huh dit had ik niet verwacht?? En de commentatoren blijkbaar ook niet?

Huhhh wat gebeurt hier nou?

Ben het écht niet eens met deze uitslag

2 likes

Ik vond Carlos erg lullig ´boksen´, elke keer weer die greep. Ik vind het wel fair, dit was inderdaad meer judo of worstelen

Maar ik vond dat juvat dat eigenlijk ook wel deed

Trouwens wie zijn de juryleden??

Tja. Ik ga eerlijk gezegd ook altijd ervan uit dat de commentatoren er verstand van hebben, maar uiteindelijk bepalen toch de juryleden. Het leek in mijn ogen dat Carlos hem vaker raakte, maar ik heb natuurlijk totaal geen verstand van de puntentelling (en eventuele strafpunten?) :smile:. Ach, ik zal er verder niet wakker van liggen. Ik ben in de zwaargewichten categorie voor Matsoe Matsoe :grinning: