Boxing stars

Ik heb geen idee of er meer mensen kijken maar vind het wel entertainende avondvulling en zo blijven andere topics gewoon ot

Meteen maar even polletje dan!

Wie gaan er winnen vanavond?

  • Carlos
  • Brace

0 stemmers

  • Saar Koningsberger
  • Jennifer de Jong

0 stemmers

  • Dan Karaty
  • Zijn tegenstander (naam even kwijt haha)

0 stemmers

Ik ben dit pulpprogramma aan het kijken (schaam :sweat_smile:). Ik ben erg benieuwd naar Brace tegen Carlos. Ik zou in eerste instantie zeggen dat Carlos een betere bokser is, aangezien hij topsport is gewend en fit is, maar mss slaat Brace wel echt knoeperhard.

Haha nou heb niet het idee alsof brace ook maar enige kans maakt? Hij heeft misschien 2 stoten uitgedeeld…

Hahah ja dat was echt helemaal niks! Hij stond ook alleen maar stil. En die paar keer dat hij probeerde te slaan ontweek Carlos supermakkelijk.

1 like

Sow Saar gaat stevig van start.

Ik volg dit programma niet echt maar was wel heel benieuwd naar saar door haar vlogs. Je ziet hier veel meer techniek voorbij komen, gaaf km te zien

Zo, Saar slaat haar even helemaal van de kaart :stuck_out_tongue:

Wow ja best zielig voor Jennifer! Knap dat ze het toch nog zo lang vol blijft houden… De ene naar de andere klap.

1 like

Hahahaha wat een beest die Saar
Love it

1 like

Wat heeft Olcay aan? wtf

Ze had haar zelfs nog wel KO kunnen slaan denk ik, als het ietsjes langer had geduurd. Al die klappen onder de kin en recht op het gezicht.

Dan gaat best agressief van start! Had hem softer verwacht.

Waarom heeft Tommie zo’n gekke helm op?

Blijkbaar omdat hij een baard heeft en dat mag officieel niet :thinking:

Maar snap niet waarom ze hem dan niet gewoon kunnen verplichten zich te scheren, want hij heeft zo een veel groter gedeelte van het hoofd dat beschermt wordt. Niet dat het uiteindelijk iets uitmaakte haha

Ja vond ik ook heel raar! Als het officieel niet bij boksen mag dan vind ik dat ze dat nu ook moeten verplichten ja.

Enige reden die ik kan bedenken waarom dat niet zo hoeven is dat hij misschien met een film/serie bezig is waarbij zijn personage natuurlijk niet opeens zonder baard kan verschijnen.

1 like

Maar dan zou het wel eerlijker zijn om Dan dan ook zo’n helm te geven.
Hoe dan ook, Dan was wel echt beter. Lijkt me leuk om hem tegen Boogerd te zien boksen.
Weet iemand waarom Tommie maar 3,5 week getraind heeft? Of was het een stom smoesje.

Aflevering terug gekeken. Damn wat is Saar goed zeg! Die wint de volgende ronde ook wel.