Stappen jullie elk jaar weer over voor korting? Ik zit bij kpn met alleen internet en betaal echt €55 per maand ![]()
Nee t-mobile wat hiervoor tele 2 was is al jaren de goedkoopste hier. Bij alle andere dingen zoals energie en zorgverzekering stap ik wel regelmatig over.
Nee maar ik bel wel ieder jaar om korting te vragen. Dat lukte tot aan dit jaar iedere keer en toen ik dit jaar geen korting kreeg (maar zelfs een verhoging) en wel een intro korting kreeg bij tmobile ben ik overgestapt. Is zo geregeld en scheelt echt veel geld (350 op jaarbasis)
Bevalt T-mobile internet goed voor diegenen die het hebben? Wil eigenlijk overstappen vanuit Ziggo, maar lees wel veel slechte reviews. Ben benieuwd maar jullie ervaringen
Bevalt goed, heb het al jaren. Snel internet, bijna nooit problemen. Slechts een keer contact met klantenservice gehad vanwege verhuizing, maar dat ging ook heel soepel.
Hier ook alleen maar goeie ervaringen!
Ik ben overgestapt, had zelfs kpn gebeld maar die wilde geen korting geven
Ja bevalt goed. Helemaal geen problemen mee gehad sinds ik ben overgestapt (nu ongeveer 3 maanden geleden)
Ik zit er al ruim 3 jaar en ik heb nog nooit een storing gehad!
waarschijnlijk gebruiken zij gewoon dezelfde kabel, vaak zijn er maar één of twee providers die ene kabel hebben liggen die andere dan weer huren
Ik ben dus vorig jaar overgestapt naar kpn, had eerst ziggo maar die wilden ook voor het eerst in jaren geen korting meer geven. Alleen vond ik het wel een gedoe met zo’n nieuw kastje enzo. Maar het is het wel waard misschien
Ook al een jaar T-Mobile en geen enkele klacht tot nu toe! Scheelde ons tientjes per maand.
Top, dank voor alle antwoorden en fijn dat het bevalt
Ik ga er toch maar eens induiken, scheelt wel weer een paar tientjes per maand.
Bij mij is het omgekeerde het geval: ik ben juist overgestapt naar Ziggo, vind het nog een beetje onwennig met de extra kabels (nu ik ook tv erbij heb gedaan)
Dat is niet helemaal waar. Ziggo en T-mobile hebben hun eigen kabel, kleinere providers zitten vaak wel op het netwerk van een grotere provider.
Het verschilt echt per woonplaats welke provider beter is ook maar je binnenhuisbekabeling speelt een rol.
Groetjes een ex-klantenservicemedewerker
Mocht je ook een mobiel abonnement hebben van T-Mobile, Ben of tele2 dan krijg je bij storing vaak een tijdelijke onbeperkte bundel aangeboden voor die tijd. Dus ook als er een storing is kan je gewoon tv streamen of internet gebruiken zonder extra kosten.
Nou, maar dit echt serieus. Ook kabels in je huis kunnen kapot gaan, was op een gegeven moment echt zo klaar met die discussie telkens. “Ja maar die kabel ligt onder de vloer getrokken, ligt er al 15 jaar kan echt nooit kapot zijn hoor!!” Oké is goed Piet, dan komt er een monteur en kun je betalen voor nieuwe kabels. ![]()
Toen ik hier net kwam wonen was er inderdaad een kabel kapot, drie weken en drie monteurs verder was het opgelost. Gelukkig kreeg ik van t-mobile een tijdelijke bundel zoals @Adamas al zei en ik hoefde niets te betalen.
Ik zat bij Vodafone thuis, had een jaar lang gezeik met de tv die steeds niet werkte en Vodafone wilde niks doen om te helpen. Toen werden ze overgenomen door T-mobile thuis (in 2016 heb ik net opgezocht
), en die belden de dag na de overname ‘we zijn bovenaan de lijst met langstlopende storingen begonnen, wat kunnen we doen?’ en toen was het binnen een week opgelost en kreeg ik ook nog allemaal themapakketten en eredivisie live als compensatie. Sindsdien trouwe klant, ook al verhuisd, nooit gezeik gehad.
We hebben vorig jaar eens gebeld om te vragen of we ook korting konden krijgen met een mobiel abonnement erbij, maar die jongen aan de telefoon zei ‘neeeee, nooit meer veranderen dit, zo goedkoop kan het nooit meer, niet aanzitten!’ ![]()
Ik was overgestapt van Ziggo naar T-mobile. Heb 3 weken internet gehad en daarna ineens niet meer. Er zijn 9 monteurs geweest, zowel van T-mobile als van KPN (want daarvan zijn de kabels) en niemand heeft het kunnen oplossen. T-mobile zei dat het probleem bij KPN lag en andersom. Na 1,5 maand en al die vreemde mannen in mijn huis was ik er wel klaar mee en heb ik het opgezegd, ik ging uiteindelijk toch verhuizen.