Wij twijfelen al een hele tijd om over te stappen naar online, zou ons met een soortgelijk pakket als nu bij Ziggo ruim €30,- in de maand schelen het eerste jaar (ik kijk nooit tv maar mijn man moet en zal opnemen en replaytv hebben enzo en dat is gewoon duur
). Heb contact gehad met ze om te informeren over de daadwerkelijke snelheid die ze bij ons kunnen leveren, hoe het in zijn werk gaat met overstappen etc en dat was prima contact.
Wat mij tegenhoud is dat wij een huis hebben met slecht wifibereik door de manier van bouwen. Wifi ding hangt in de gangkast en alleen in de woonkamer hebben we daar goed bereik van. In de keuken hangt een versterker voor de keuken en tuin en op de overloop boven voor de bovenverdieping/zolder (maar moet er eigenlijk 1 bij want mijn kantoor is een verdieping omhoog gegaan dus nu is het of op zolder of boven mwah qua bereik). Die versterkers zijn van Ziggo, gratis. En die moeten we dan inleveren en soortgelijke versterkers kopen is in een keer een klap geld. Zal op de lange termijn vast goedkoper zijn, maar veel kosten gehad, mijn inkomsten zijn wederom grotendeels weggevallen nu door coronamaatregelen etc.

ik zit met inboedel al bij mijn bank, en opstal is via de VVE. Zorgverzekering laat ik zo. Heb nu dus alleen mijn energie veranderd en hoop dat dat allemaal goed gaat. Dan ga ik dat ws ook elk jaar doen.
(€70)

Nu voor een jaar vastgezet bij andere leverancier, maar begin me nu wel af te vragen; is dit eigenlijk wel een goed moment om het vast te zetten ? Maakt dat qua schommelingen in de energie/gasprijs nog veel uit of zijn de tarieven niet heel anders als ik bijvoorbeeld volgende maand of die daarop overstap ? Ik ben overigens wel op álle vlakken goedkoper uit dan mijn huidige leverancier.