@Scorpiovibes ja het is echt heel vervelend! Nou woon ik gelukkig niet meer thuis, maar ik kom toch zo’n 1 a 2x per maand voor een weekend terug naar mijn ouders. Het is inderdaad het repetitieve wat heel vervelend is. Maar ook de onzekerheid dat ik nooit weet wanneer ik geluidsoverlast ga krijgen. Het is niet 7x in de week van 6 tot 7 geluidsoverlast van een sportlesje. Nee, de hele dag kan iemand die gewichten oppakken, maar je weet nooit wanneer. Soms is het 2 uur lang stil en dan denk ik altijd dat ik een enorme aansteller ben. Zo van “zie je wel, het valt ontzettend mee”. En precies wanneer ik zoiets denk komt er een of andere bodybuilder die om de 10 seconde voor een uur lang zo’n gewicht op de grond gooit (of whatever ik ook mag horen, ik denk gewichten).
Wat fijn dat alles goed is gekomen zeg! Maar jeetje, dat klinkt ook erg slopend voor jullie - en voor haar en haar zoontje. Vooral die doodsbedreiging lijken me ontzettend eng. Hebben je ouders dat ook gekregen?
Dat vind ik ook lastig aan dit verhaal, ik wil geen gezeur met de eigenaar van de sportschool…
@Leilouka Ow echt? Dat is goed om te weten!
ik ga jullie tips eens goed opschrijven. Ik vind het heel lastig om iets te doen. Vooral omdat mijn moeder het maar geaccepteerd heeft (dan zegt ze iets van “we mogen blij zijn dat de sportschool savonds sluit en het niet de hele nacht doorgaat”
ugh) en mijn vader heeft er niet genoeg last van omdat hij sowieso al wat slechthorend is… Dus ik ben eigenlijk de enige zeikerd in het verhaal hahah

Typen, printen, knippen, in een zakje doen, vast plakken en dus er achter leggen. En dus de straat in de gaten houden en kijken wie bij de flat hoort. Gisteren liep zijn vrouw al naar m’n auto toe voordat ik überhaupt bij de voordeur van de flat was. Spreek mij dan aan troela. En dit doen ze dus bij iedereen uit de flat.

)