Ik was gister voor grootste gedeelte van de dag niet thuis, maar ik heb ze gister avond en vanmiddag nog niet gehoord dus ik hoop het
Als het echt zo is, heb je vet veel geluk! LOA werkt gewoon
Hahah ja echt! Ik ga dan ook ff mijn bovenbuurman weg LOA-en en dan heb ik echt rust!
Mijn buren, tevens vrienden, hebben helaas de hobby om te klussen aan hun huis. We zitten dus zo enorm vaak in de herrie in de tuin. Twijfel echt of ik er wat van moet zeggen. Of ze bij veel herrie het van te voren willen aankondigen ofzo. Nu zijn ze al vanaf okt een tuinhuis aan het bouwen zelf…
Zijn ze vrienden van elkaar of van jou? In beide gevallen kun je er wel naar vragen denk ik. Als je van tevoren weet wat de plannen zijn kun je je er beter op instellen, en wordt je ergernis waarschijnlijk ook kleiner.
Jeetje wat rot is dit zeg. Ik heb verder niets nuttigs toe te voegen maar ik wilde wel even laten weten dat ik met je mee leef en dat je het volgens mij heel netjes en goed hebt aangepakt. Ik hoop echt dat de overlast wat gaat verminderen voor je.
Er is iemand al een half uur op het dak van de achterburen aan het werken. Het is 6.15, doe normaal
Buurvrouw lekker met dr blender in de weer
Volgens mij is dit hier laatst ook al een keer besproken. Snap dat het vervelend is maar dat is voor bouwvakkers wel een normale tijd om te beginnen…
Ik snap nog steeds niet waarom bouwvakkers dit willen ondanks dat ik alle beargumentatie ken van een ex die bouwvakker is zoals niet in de file, smiddags nog tijd voor zwart klussen etc etc
Om 5.45?! Nee joh, dat is echt heel vroeg. Volgens mij mag het officieel ook niet zo vroeg. Pas vanaf zeven uur of half acht of zo.
Edit: ff gezocht, het is zeven uur. Ik hoopte half acht.
Vaak heeft het met het weer te maken en zodat ze de klus kunnen afmaken wanneer het uitloopt en ze niet in de avonden en het donker nog bezig zijn.
En volgens mij ook tegen de hitte toch?
Ja volgens mij ook inderdaad, al is dat nu niet echt van toepassing gok ik… Al wordt het op zo’n dak natuurlijk wel snel warm als de zon daarop staat.
Gaat regenen vandaag, dus kan me voorstellen dat een klus op het dak voor die tijd klaar moet zijn.
Ondanks alle goede/logische redenen zou ik nog steeds bloedchagrijnig zijn als er iemand om 5.45 begint met klussen .
Ja ik vind 5.45 echt te vroeg hoor. Nu gaat mijn wekker om 6.15 dus had ik maar een half uur minder slaap, maar voor andere mensen die later opstaan is 5.45 echt mega vroeg.
Ik kon vandaag nergens anders werken dus gedwongen thuis. Vraag ik aan de klusmensen van de buren of de radio wat zachter kan, omdat ik moet werken. Galmt door mijn hele huis, kan niet eens tv kijken in de pauze of normaal bellen.
Staat dat ding tegen mijn huis aan. Goeie plek joh. Je hoort het ook helemaal einde van de straat.
Ging die boos worden en intimideren en stap naar voren doen, zet niet zachter en bla bla. Je had meteen moeten komen ipv nu.
Ik vroeg gewoon vriendelijk dat ik het snapte en niet meteen wilde komen omdat ik het aan wilde kijken met koptelefoon, maar daar gaat het zelfs door.
De buren waren er ook niet. Vanavond even vragen hoelang dit nog duurt. En dit melden denk ik.
Uiteindelijk wel zachter gezet maar jemig wat een reactie. Ook nog op mijn eigen terrein. Hoor hem nu klagen.
Soms wel jammer dat we niet in Amerika ofzo wonen want dan had ik die radio vast kapot kunnen maken omdat het op mijn terrein staat.
Oh wow, ik zou ook zeker even melden bij je buren hoe ze zich gedragen als zij er niet zijn. Zijn ze aardiger als zij wel thuis zijn? Of gaat de muziek dan sowieso niet zo hard?
Toen ik de buurman zelf zag werken stond wel zachter. Maar vanmorgen was hij niet aan het werk en stond die ook zo maar andere plek.
Ja moet vanavond wel even zeggen en vragen hoelang dit nog duurt.
Durf nu mijn vriend ook niet appen want die ontploft namelijk en trekt hem zo de ladder af.