@Wonderland niet mogen is een groot woord, maar ze heeft wel eens gezegd dat ze stress krijgt als ik dit soort dingen app en het liever face to face bespreek. Maar ja dat hebben we ook al eens eerder gedaan en dan vindt ze het erg lastig om zich achteraf voor te stellen welke geluiden het dan betreft. Dus nu heb ik maar heel gericht gezegd âik hoor NU dit en ditâ
@Ovenschaal het is inderdaad wel meer dan dat, het duurde nu sowieso een uur en je hoort echt dat er iets op de grond valt/slaat en er met dingen wordt gesleept. Toen ik vanmorgen op de wc zat hoorde ik het ook veel minder dus het was echt IN de slaapkamer
Ik heb haar inmiddels wel kunnen spreken! In eerste instantie veel ontkenning, wist niet waarover ik het had. Toen heb ik maar gezegd dat het me erg hoog zit, bereid ben mee te betalen aan die vloer, etc. Aan de vloer iets doen was helaas geen optie volgens haar maar ze zei inderdaad wel dat het zou kunnen komen door zijn gekruip door het huis
Ze zou daarom proberen zijn slaapkamerdeur dicht te doen zodra ze wakker/aan de dag begonnen zijn dus @Ovenschaal dat komt erg overeen met jouw tip!
Ik hoop wel echt dat dit helpt/ze het onthoudt want we hebben eerder dit soort afspraken gemaakt helaas
We hebben een huisjesmelker van een huisbaas dus ik acht de kans klein dat ze hier iets mee doen maar ik ga ook daar nog eens informeren!
Ik ben al wat opgelucht nu, ook door het posten en de reacties hier
ik heb het wat te lang laten gebeuren denk ik, maar heb ook niet zulke goede ervaringen wat betreft eerder contact met haar