Andere normen en waarden misschien?
Ja, ik kan me het eigenlijk ook niet voorstellen dat mensen in Polen (of waar dan ook) het wel waarderen als je keihard met de deuren slaat enzo haha. Dus ik ben ook wel benieuwd.
Nou ik weet niet hoor, maar volgens mij hebben Poolse arbeiders het in Nederland niet makkelijk en zou het me niks verbazen als het niet met normen en waarden te maken heeft maar eerder met depressie en alcoholmisbruik.
Nu haal je het wel helemaal uit de context he.
Poolse arbeiders werken niet in NL voor hun plezier.
Dat hoeft zeker niet. Maar het kan wel. Het een sluit het ander niet uit.
Net zoals dat het kan dat mijn Nederlandse buurjongen depressief is en daarom met de deuren gaat slaan. Of mijn Spaanse buurvrouw. Afkomst heeft hier 0 mee te maken.
Mijn buurman is echt tyfusirritant en ik ben helemaal klaar met zijn getimmer. Ben nu uitgekomen op dit artikel met tips om je buren te irriteren. Heb vandaag al onze gezamenlijke muur met een hamer bewerkt en het werkt zo therapeutisch, heerlijk. Ik weet gewoon dat hij zichzelf helemaal kapot ergert
Mn vriend en ik verhuizen later dit jaar en we gaan nu een plan maken om onze laatste maand zoveel mogelijk overlast te veroorzaken, heb er nu al zin in
Dat artikel, ik zit gewoon te janken hier. Fantasisch dat iemand uitgebreid de tijd heeft genomen om dit allemaal te bedenken.
Mijn buurman heeft denk ik een nieuw keyboard met extra veel drumfuncties. Hoop dat dat ding net zo snel naar de klote gaat als zijn stem.
Dit is de man die lege eierdozen in een kamer heeft geplakt en nu denkt dat het geïsoleerd is. We zitten niet eens op dezelfde verdieping en ik moet gewoon zelf muziek opzetten omdat ik alweer helemaal geïrriteerd word.
‘Hang zoveel mogelijk windgongen’ is mn favoriet
En die illustraties ook! Echt heerlijk
Of je scheert niet iedereen uit een heel land over een kam.
Nou, m’n eerste klacht is binnen. De buurman vond het niet normaal dat ik heb getimmerd en hij zei tegelijkertijd dat hij “zelf ook nog af en toe wat ophangt”. Terwijl dat dus haast elke dag is. Dikke prima, tot ik verhuis ga ik voortaan elke dag timmeren.
Hij ziet zelf oprecht niet in dat hij klaagt over iets wat hij zelf bijna dagelijks doet
Is dit die man met bestek aan de muur? Is dat serieus? Kan me er zo weinig bij voorstellen.
Nu nog een leuke karaoke party houden en dan ben je helemaal geliefd!
Ja dat is hem. Het is ook de man die terwijl de hele straat zijn muziek hoort met een bezemsteel op zijn plafond ramt omdat de wasmachine van de bovenburen centrifugeert. Maakt altijd voor zichzelf een uitzondering ofzo
Ik mag geen foto’s delen, maar er bestaat dus een foto waarop je de bestekmuur deels kunt zien haha
Is hij helemaal 100 wel of gewoon raar? Dit verzin je toch niet
Hij mankeert denk ik niks, maar het is niet iemand waar ik persoonlijk mee om zou gaan. Hij is inderdaad een beetje raar
Sorry voor het vooroordeel, maar het is zo’n eeuwige vrijgezel die steeds ranziger en aparter gaat leven
Mag dat niet als het onherkenbaar is?
Ja ik ben gierig voor de bestekmuurfoto