Als mijn aannemer eindelijk na een jaar tijd zou hebben zou ik die klus niet laten uitstellen hierdoor.
Een briefje kan altijd. Maar zoals je zegt zijn het niet je directe buren. Heel veel verder zou ik ook niet gaan met briefjes.
Als mijn aannemer eindelijk na een jaar tijd zou hebben zou ik die klus niet laten uitstellen hierdoor.
Een briefje kan altijd. Maar zoals je zegt zijn het niet je directe buren. Heel veel verder zou ik ook niet gaan met briefjes.
Tegenover het huis van mijn ouders (waar mijn vriend en ik tijdelijk bij in wonen) zijn er openbare parkeerplaatsen. De buurvrouw heeft uit het niets een geplastificeerd bordje gemaakt met haar kenteken erop, zodat ze een privĂ©parkeerplaats heeft. Uiteraard heb ik net mijn auto op âhaarâ plek neergezet. Ja doei, als iedereen dat doet kan straks niemand meer parkeren.
Er is overigens meestal wel een plek vrij, maar soms staat het dus vol. Als die ene plek bezet was, zette ze de auto niet op een lege plek, maar in het gras ernaast. Een paar stappen extra lopen naar je huis is natuurlijk niet mogelijk (ze is nog hartstikke fit en mobiel).
The audacity
(van die vrouw, niet van jou)
Wat erg dat ze dat doet en dan nog denkt dat iedereen het maar aanneemt dat het haar plek is.
Nu ik dit lees ben ik zo blij dat we de voortuin eruit hebben gehaald en er 4 parkeerplekken voor terug hebben gekregen. Is echt een aanrader.
Ik had bewust het bordje eraf gehaald en weggegooid
Ik woon in een lange straat met aan weerszijden filegeparkeerde autoâs en één van de buren zet altijd zijn auto over twee parkeerplekken heen tot zijn vrouw thuis komt. Dat vind ik gewoon echt het toppunt van kinderachtig.
Dat er zulke mensen bestaanâŠ
En dit mag? Hier kan je een boete krijgen als je buiten je vak staan
Ja maar ja om er nu de politie voor te bellen is ook weer zoiets, haha. Ik hoop gewoon dat er een vogel op zijn raam schijt.
Eigenlijk zou je met de hele buurt hem moeten inparkeren elke keer als hij dit doet. Als je buiten de vakken mag zelf je autoâs er straks tegenaan zetten. En anders 2 van die kleine 45km wagentjes in die halve vakken proppen haha
Wat kinderachtig zeg. Denk dat eenmaal politie of de wijkagent bellen waarschijnlijk al genoeg is. Is hij wel eens aangesproken door de buren?
Dat doe ik nu niet, omdat ik niet wil dat mijn ouders er gezeik om krijgen. Ik wilde het eigenlijk wel doen.
Omg dat doen mijn buren ook. Wist niet dat er nog meer van dat soort debielen zijn
Onze buren gaan ook meerdere keren per dag de auto verzetten. Zodra er een plaatsje dichterbij vrij komt gaan ze hem omzetten waardoor wij nooit de kans krijgen om een keer voor de deur te staan. Ik snap de logica ook niet, want zo ben je dus de hele dag heen en weer aan het lopen en rijden in plaats van dat je één keer wat verder moet lopen omdat de auto verderop staat.
Haha omg wat een werk om de hele dag als een soort havik in de gaten te houden of er misschien een plekje dichterbij vrijkomt deze mensen hebben echt een eigen oprit nodig haha, dat zou ze zoveel tijd schelen
We hebben een hybride auto, dus je kan het ook niet horen dat we dan weg rijden want dan rijdt de auto elektrisch. En toch was binnen een minuut ons plekje weg. Hoe? Zit de buurvrouw te luisteren naar het dichtgooien van de autodeurâŠ
Hahaha dit maakt het nog erger Ze zullen het er wel druk mee hebben, ik zie echt voor me dat ze de hele dag door de luxaflex of via een gaatje in de vitrage de straat in de gaten houden :â) Je weet wel bij wie je moet aankloppen als ooggetuige als je ooit een keer parkeerschade aan de auto hebt ofzo (tenzij hun auto al het dichtbijst staat, dan zullen ze hopelijk niet zo opletten).
Maar waarschijnlijk is het een huis waar de TV de hele dag aanstaat, en je vanuit de TV-stoel de straat kan zien? Wij hebben ook zoân buurvrouw die altijd alles weet wat er in de buurt gebeurt, doordat ze altijd naast het raam zit haha
Nee, de buurvrouw heeft zelfs vaak gordijnen dichtâŠ
Ik heb ook zo een buurman gehad die of door het raam stond te kijken of anders zijn camerabeelden in de gaten hield of de plek voor zijn deur vrij kwam en ging hij zn auto van een andere plek halen om zn auto op die vrije plek te zetten.
Ik kan me nog een keer herinneren dat ie zn auto aan het halen was en ik in de tussentijd thuis kwam en op die plek geparkeerd had #genieten
Hahah heerlijk