Cadeau inspiratie topic

Mijn broer gaat binnenkort een jaar naar Amerika. Nu wil ik hem als die weggaat graag een cadeau geven, alleen heb ik geen idee wat. Op internet lees je overal van een Nederlands pakket met eten, maar dat propt mijn moeder waarschijnlijk al in zijn koffer. Zo’n reisdagboek, of überhaupt een boek, is echt niets voor hem en hij is ook niet avontuurlijk. Ik weet dat ik alleen maar dingen zeg die die niet leuk vind haha, maar ik zie het even niet. Dus als iemand iets weet :pray:

1 like

Een bon die hij kan inwisselen voor een Amerikaans uitje naar een museum, concert of sportevenement naar keuze? Hij moet toch inburgeren daar :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oeh dat is misschien wel leuk! Thanks!

Een leuke foto van jezelf :joy: ‘je gaat me missen broertje’

6 likes

Een sleutelhanger met een jeugdfotootje van jullie samen ofzo? Moet niet te veel ruimte innemen natuurlijk.

3 likes

Heeft iemand nog tips voor leuke leren cadeaus voor een man? Liefst iets dat lang meegaat, zo’n Secrid portemonnee heeft hij al, schoenen hoeft hij ook niet. Mag ook best gadget-achtig zijn.

Of weet iemand goede riemen van nepleer? Dus wel echt goede kwaliteit.

Ja we zijn binnenkort drie jaar getrouwd haha. Voor mezelf zou ik een mooie tas kiezen maar voor hem, geen idee.

Een horloge? Sieraad? Iets voor in zijn auto?

3 likes

Heeft hij al, draagt hij niet en hmm ik zou niet weten wat. Het is niet zo’n auto-type maar als het een leuke gadget is vindt hij het wel leuk denk ik!

1 like

Ik heb mijn vriend eens een laptophoes van Carl Friedrik gegeven, die kun je ook evt nog laten graveren. Mooie kwaliteit iig!

2 likes

Een lego set misschien?

2 likes

Hahaha ja ik zag ook al te denken aan zo’n broek. Maar dan voor mezelf misschien?
Hij is niet zo van de sieraden en hij is ook geen type voor een bijl haha. Wel een vet cadeau als je dat kunt waarderen!

Een goed/mooi (koks)mes?

Een Apple airtag met leren hanger om ‘m te bevestigen? Geen idee of hij meer Apple producten heeft maar dat kreeg ik als resultaat toen ik op gadget leer googelde :joy:

Een leren brillenkoker, evt met nieuwe (zonne)bril?
Ik heb ook een keer een leren brilmontuur opgehad, maar dat wordt vrij kostbaar cadeau gezien de prijs van het montuur :flushed:

1 like

Een leren laptoptas op z’n laptop mee naar werk te nemen?
Een gegraveerd telefoonhoesje of gegraveerde leren onderzetters?
Leren kookshort of pannenlappen?

1 like

Weet niet of je man weleens thuis werkt, maar ik heb de mijne een keer en lederen bureaublad gegeven en gegraveerd met zijn naam en titel was toen als afstudeercadeau.

1 like

Wat geven jullie als cadeau aan een bruidspaar? Ik ga mee als +1 en ik ken het bruidspaar niet super goed. Sowieso ken ik weinig mensen die op de bruiloft komen, dus ik kan niet meedoen met andere cadeaus. Alcohol is geen optie. Geld kan natuurlijk altijd (maar aan wat voor soort bedragen moet ik dan denken?). Voor degenen die getrouwd zijn: wat voor soort cadeaus vonden jullie leuk om te ontvangen?

Als je als +1 gaat zou ik gewoon bijleggen bij het cadeau wat de persoon die je gevraagd heeft gaat geven.

7 likes

De persoon die mij heeft gevraagd staat heel dicht bij de bruid, en geeft dus een vrij persoonlijk cadeau. Ik kan daar helaas niet aan meedoen.

Dan zou ik het lekker laten. Het is dan meer aan die persoon om een mooi cadeau te geven, denk ik, en dat gebeurt zo te horen gelukkig ook. :hugs:

3 likes

Ik wil aan de zoon van een vriendin van mijn moeder een cadeautje geven. Hij gaat eind aug trouwen, in Houston en mijn moeder gaat ook naar de bruiloft. Wil een geldbedrag meegeven (ken hem nog van vroeger) maar daarnaast ook een kleinigheidje, waar ik het geld in kan doen evt of als klein gebaar

Ken het echtpaar niet echt dus iets neutraals. En wat ook makkelijk/compact te vervoeren is etc Iemand ideeen?

1 like