Cadeau inspiratie topic

Mijn vader zou een bloemetje wel heel leuk vinden! Anders leuk borrelpakketje, bv van oil&vinegar of bonbons ofzo?

3 likes

Flesje balsamico azijn?

Ik zoek een leuk cadeautje voor een vriendin in Amsterdam dat morgen (zondag) bezorgd kan worden. Iemand ideeën?
Ik dacht aan brownies per post maar die bezorgen niet op zondag :cry:

Een lekkere thaise/indiaase/italiaanse/etc maaltijd van thuisbezorgd bij haar thuis laten bezorgen?

1 like

Ja zat ik ook aan te denken idd! Maar het is morgen haar verjaardag, en denk dat ze eigenlijk wel uit eten zal gaan met der familie. Anders een bosje bloemen maar dat is ook zo saai

1 like

Misschien doen ze ergens ook een ontbijt/brunch/lunch bezorgen? Of misschien gewoon een kaasplankje en de lokale kaasboer opbellen? Die willen ook nog wel eens bezorgen.

Sorry, ik kan alleen maar eten bedenken :rofl:

2 likes

Ik zou dat juist heel leuk vinden hoor!

2 likes

Ohh een ontbijtje is wel een leuk idee!! En misschien dan idd nog een bosje bloemen erbij @LaPetiteRobeNoire

En anders bestel je iets voor maandag? Twee keer je verjaardag vieren met lekker eten is nooit verkeerd

2 likes

Mijn vriend is begin November jarig, 5 dagen nadat ik ben uitgerekend van ons eerste kindje (meisje). Waarschijnlijk zijn eerste verjaardag als papa dus! Ik heb al een ‘echt’ kado voor hem, maar ik zou hem graag nog iets extra’s geven om hierbij stil te staan. Ik dacht zelf aan iets van een matchende outfit ofzo voor haar en hem maar andere ideeën zijn ook welkom! Op etsy zie ik niet echt iets leuks en allemaal vrij duur.

Ah dat is wel een leuk idee idd, maar nog niet gezien helaas

1 like

Draagt hij ook sieraden? Misschien kan je daar iets mee doen. Niet eens perse een hanger met haar naam ofzo, maar een mooi horloge voor deze gelegenheid ga je echt wel onthouden. Miss kan zelfs de datum en naam baby wel gegraveerd worden op de achterkant.

Of speciaal bier/wijn wat een jaar niet rijpen die dan volgend jaar gedronken u kan worden om zijn vader zijn te vieren. Of je maakt gewoon een tof etiket en proost gelijk.

Als hij houdt van klussen, miss een eerste klusset voor de baby.

1 like

Een mooi voorleesboek?

2 likes

Mijn vriend is eind december jarig en wordt 30. Ik ga 'm 30 kadootjes geven, met één groot kado (een etentje in een fancy restaurant) en dacht dat het wel leuk zou zijn om mijn lijstje te delen, kan iemand misschien wat inspiratie uit halen.

Nog niet alle cadeaus liggen vast en ik heb nog een aantal open plekjes. Mogen ook zelfgemaakte dingen zijn, maar vooral spullen met een laag budget (of activiteiten om later op het jaar in te zetten)

  1. Kraslootje
  2. Speciaalbier
  3. Goede fles wijn
  4. Frambozen (zijn lievelingsfruit)
  5. Zuurtjes (zijn lievelingssnoep)
  6. Gezichtsmasker voor in bad
  7. Pizzakruiden
  8. Favoriete noodles van de toko
  9. Kruiden om zelf kimchi te maken
  10. Oordopjes om te slapen
  11. Goede olijfolie
  12. Hele spicy pepertjes
  13. Flesje Orangina
  14. Zelfgemaakte boxershort uit stof met gitaartjes
  15. Sokken met het hoofd van de kat op
  16. T-shirt waarop ik zelf een quote ga borduren
  17. Jazzplaat uit de kringwinkel
  18. Karaf voor sterke drank uit de kringwinkel
  19. Parfumtester
  20. Opzetstukjes voor de elektrische tandenborstel
  21. Ontbijt op zijn verjaardag met een frambozentaartje (zijn favo van de bakker)
  22. Bon voor een extralange massage
  23. Bon om samen naar de cinema te gaan (hij mag de film kiezen, ik flexi in het café dus kan af en toe gratis tickets krijgen)
  24. Zelfgemaakte tiramisu
  25. Etentje in een fancy restaurant (kon ik pas in januari reserveren)
32 likes

Mijn zusje is dit ook aan het voorbereiden voor haar vriend. Hierbij worden sommige tasjes ook gesponsord door iemand, ik heb bijvoorbeeld geld ingelegd voor 2 tasjes. Zo was het voor haar ook beter te doen.

5 likes

Misschien nog iets van sterretjes oid om feestelijk af te steken, een playlist met zijn lievelingsmuziek, een ingelijste foto van jullie samen (of van iets anders dat hij leuk vindt zoals een huisdier/kind), glazen om het bier/de wijn uit te drinken (kan van de kringloop)

2 likes

Wat ontzettend tof, lief en origineel van jou!
Je zou eventueel nog een douchegel, fijne pen, pizza deeg (voor bij de kruiden tenzij je de bodem helemaal zelf maakt natuurlijk), een sleutelhanger en warme fluffy sokken kunnen doen

2 likes

Hebben jullie nog tips voor kleine schoencadeautjes voor Sinterklaas in het algemeen? Dus: chocoladeletter, decemberkraslot, …

Sokken, in deze periode heeft Kruidvat vaak goedkope spelletjes en puzzels, sleutelhanger, tijdschrift, lekkere douchegel. Mijn vriend had vorig jaar super lekkere vegan pepernoten in mijn schoen gedaan. Iets grappigs van marsepein.

2 likes

Kleurboek, bioscoopkaartje, stiften /potloden, sokken, riem, (kralen)armbandje, blikje chocolademelk met wat lekkers, die muizen snoepjes, mini prentenboek, dwarsligger, klein doosje of een zakje playmobil/lego, kaartspelletje, lekkere badschuim, iets van (kinder) make-up, zak m&ms of iets soortgelijks, lievelings broodbeleg, kruidnoten mix voor op brood (lidl), sjaal, handschoenen, boxers/ondergoed