Cadeau inspiratie topic

Hahaha oke nevermind dan heb ik niks gezegd.

Het is meestal wel een leuk cadeau hoor! Vind ik zelf ook, love bier, maar origineel vrees ik niet

Nou dan een zelf-bier-brouw-pakket :grin:

1 like

Heeft hij zelf ook een bbq? Je zou eventueel een pakket kunnen maken om zelf zalm te roken op de bbq. Dan heb je een houten rookplank, rookmot en een zalmzijde nodig, dit kun je bijvoorbeeld allemaal bij de Sligro krijgen (mocht je daar een pas van hebben). Daar kun je natuurlijk ook alsnog een lekker biertje bij geven.

1 like

Hahah ja ik weiger nog om dit te kopen

Ik had voor vaderdag een GIMBER Giftbox gekocht, echt een super leuk pakket al zeg ik het zelf. M’n vader was er ook blij mee, maar hij houdt dan ook heel erg van gember. En ook van drankjes enzo, je kunt ermee mixen. Er zitten ook mooie glazen bij. Misschien een tip voor mensen hier!

5 likes

M’n vader kreeg een luchtballonvaart toen hij 50 was, dat was best een succes (en dan zo’n heliumballon in een doos bij het geven)

1 like

Ahh wat leuk dat het officieel is! Ja zo lastig als jij het eerste cadeau moet geven! Ik zou zeggen, ergens tussen de 40 en 80 euro ofzo? Maar dat ligt ook een beetje aan je eigen budget natuurlijk. En ik zou eigenlijk veel liever een praktisch cadeau krijgen dan iets wat misschien als romantischer gezien wordt. En ik vind een waterfilter eigenlijk best een leuk cadeau, het gaat je veel plezier opleveren, en je gebruikt het ook met vakanties. Dus niet een aanschaf die hij sowieso gedaan zou hebben.

1 like

Ik denk dat wat iemand normaal vind heel erg hangt aan jouw referentiekader en dat het vooral gaat om waar jij je goed bij voelt om aan uit te geven en denk ook aan de leeftijd.
Mijn vriend en ik zijn ook pas net samen maar hij behaald in november een kroonjaar en ben allemaal cadeautjes aan het verzamelen. Als ik kijk naar wat ik al gekocht heb en wat ik nog in gedachten heb denk ik dat ik tussen de 750-850 euro uitkom. Ik vind het het waard, kan het missen en gun het hem.
Ik heb ook exen gehad waar ik een 10tje eigenlijk al te veel vond om uit te geven voor een verjaardag- dat lag dan echt aan de financiele situatie waar ik zelf in verkeerde en de status van de relatie op dat moment.

1 like

ik geef meestal cadeau rond de 70 euro, hij mij ongeveer het dubbele… maarja hij heeft meer geld en ik maak tenminste een lijstje.

Wat een leuk idee! Schrijf ik op voor de verjaardag van mijn vriend.

Wat is een kroonjaar? Ronde leeftijden als 30, 40, 50? Of ook leeftijden als 18, 21?

En wat voor cadeautjes zitten ertussen? :tada:

@visual Mijn eerste cadeau was een overnachting in een Sterrenkubus + de boodschappen om daar te kunnen eten. Daar heb ik voor gekozen omdat het dan een cadeau was waar we samen wat aan hadden, niks materialistisch of zo. Je hebt dan wel vervoer nodig om er te komen. Je kan natuurlijk ook een ander soort overnachting boeken zoals een hotel, zodat je kan treinen, maar zo te horen past dat minder bij jullie!

1 like

Voor mij is het een rond jaar inderdaad! Het is echt van alles. Een sleutelhanger, boek, nieuwe schoenen, nieuw pak. Van alles wat

1 like

Misschien een rondleiding + proeverij in een bierbrouwerij? Ik weet niet of Enschede te ver is maar daar staat de Grolsch fabriek en daar kun je cadeaubonnen voor kopen. :blush:

Alvast succes met cadeau’s bedenken voor de komende jaren als je nu al alles geeft :rofl:

14 likes

Oh dat is toevallig! Zo’n pakket is ook heel leuk :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mijn broer gaat binnenkort een jaar naar Amerika. Nu wil ik hem als die weggaat graag een cadeau geven, alleen heb ik geen idee wat. Op internet lees je overal van een Nederlands pakket met eten, maar dat propt mijn moeder waarschijnlijk al in zijn koffer. Zo’n reisdagboek, of überhaupt een boek, is echt niets voor hem en hij is ook niet avontuurlijk. Ik weet dat ik alleen maar dingen zeg die die niet leuk vind haha, maar ik zie het even niet. Dus als iemand iets weet :pray:

1 like

Een bon die hij kan inwisselen voor een Amerikaans uitje naar een museum, concert of sportevenement naar keuze? Hij moet toch inburgeren daar :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oeh dat is misschien wel leuk! Thanks!

Een leuke foto van jezelf :joy: ‘je gaat me missen broertje’

6 likes

Een sleutelhanger met een jeugdfotootje van jullie samen ofzo? Moet niet te veel ruimte innemen natuurlijk.

3 likes