Cadeau inspiratie topic

De cheat day box is leuk om te krijgen en zou je misschien zelf ook kunnen maken? Of bijvoorbeeld een paar repen tony’s chocolade.

1 like

Dank voor alle tips! Hier kan ik zeker wat mee.

Edit: @Denver ik ga jouw suggestie uitvoeren! Er zit een heel fijne ijssalon in de buurt van het werk, die hebben kadobonnen. Zo wordt het echt een leuk klein kadootje!

6 likes

Misschien kan je iets vertellen wat betreft hobbies/budget/soort baan als in sector? :slight_smile:

1 like

Misschien is een boek van haar leuk om in het pakket te stoppen?

1 like
  • een luxe mooie pen
  • een fijne mok
  • een fotolijstje voor op haar bureau
2 likes

Die mok is leuk! En dan misschien met een klein theedoosje waar ze dan haar eigen smaken in kan doen (als ze thee drinkt)

2 likes

Een leuk notitieboekje!

4 likes

Ik heb ooit het boek de Verwarde Cavia gekregen na afscheid bij stage en vond dat een goed cadeau (zeker na een paar maanden kantoorbaan haha). Een whiteboard notitieboek is ook super handig.

2 likes

Ik zou het alleen cadeau doen als je zeker weet dat het nu al mogelijk is.
Lijkt me heel dubbel cadeau als je er nog 10 kilo voor moet afvallen. Afvallen doe je voor jezelf en je gezondheid. Niet voor praktische redenen. Dat kan extra druk opleggen, denk ik dan.

Kan je het niet gewoon aan je moeder (vader) vragen of hij onder de max zit?

2 likes

Misschien een dinerbon? Of de cocktailvariant ofzo om wat origineler te zijn.

1 like

Een boompje voor in de tuin als ze die hebben

4 likes

Een rozenstruikje of fruitboom vind ik zelf altijd een leuk cadeau voor dit soort dingen!

Fles wijn die ze bij 1 jarig jubilieum open kunnen trekken?

Een lekker pakket van een kookwinkel? Voor de borrel of voor het koken.

1 like

Misschien een (wellness) overnachting of een bon voor een weekendje weg?:relaxed:

1 like

Vraagje:

Als je gin cadeau zou geven, welke zou je dan kiezen? Ik zie door de bomen het bos niet meer en heb er te weinig verstand van welke lekker is.

Ik zou denk ik Hendricks geven omdat ik die fles leuk vind haha :nerd_face: is ook wel lekker maar smaakt heel licht vind ik.
Ik heb er echt geen verstand van trouwens, maar ik vind Tanqueray altijd wel lekker.
Op de meeste plekken kun je tegenwoordig ook lokaal gemaakte gin kopen, als je wilt dat het meer is dan een ‘gewone’ fles uit de slijter? Dat is ook altijd leuk als cadeau.

1 like

Hendricks of Bobby, mocht je toevallig Malfy zien zou ik die doen. Iedereen die die proeft vindt hem lekker.
Gin Mare is trouwens ook een goede, heel lekker met wat basilicum

3 likes

Ik vind Whitley Neill Rhubarb gin ook heel lekker, maar daar zit dus wel een smaakje aan. Weet niet of je dat zoekt

1 like

M’n ouders heb ik laatst een fles Gin Mare gegeven. Daarna geproefd en deze was echt mega lekker!

1 like