Mijn inloggegevens voor Twitter werken niet!
Anyways oplossing is er al. Vraag me af of ik ook een afspraak kan maken met mijn 90s op bovenstaande manier. Al wil ik helemaal niet voordringen, moet nog maar even geduld hebben.
Mijn inloggegevens voor Twitter werken niet!
Anyways oplossing is er al. Vraag me af of ik ook een afspraak kan maken met mijn 90s op bovenstaande manier. Al wil ik helemaal niet voordringen, moet nog maar even geduld hebben.
Iemand uit 82 had dat geprobeerd toen 81 mocht plannen, maar die afspraak is afgezegd door de GGD omdat het dus nog niet mocht
Good to know😬 ik wilde mijn bericht net verwijderen omdat ik niet wilde weten of het wél kan.
Maar het kan dus niet. Check.
Nou waarschijnlijk wordt je afspraak dan door de GGD afgezegd tenzij je uit 86 komt
De site is nu helemaal overbelast Kan niet meer inloggen
Oh haha zie nu het bericht van @Ophelia ik wacht nog wel even
Finally! Alleen nu nog de mogelijkheid om op de site te komen.
@Maya Hier lukte het ook niet (voor de site eruit klapte).
Heb het nu ook zo gedaan, hopelijk levert dat geen problemen op verder. Nog geen bevestiging gehad
Het is zo druk op de vaccinatie locatie, tempo gaat echt flink omhoog! Heb geen moment rust meer
Nou, het is nu gelukt. Ook nog op de locatie vlakbij mijn huis, dus ideaal. Op 27 juni ben ik aan de beurt (ook ideaal, want maandag is nog weekend en dusgeen problemen als ik wat beroerd ben erna)
Nee hoor geen probleem om het zo te doen. Via je DigiD weten ze precies wie je bent.
Heb Corona gehad en kreeg gelijk maar 1 afspraak om te plannen. Dus het is echt wel legit. Alleen de eerste vragen hebben ze nog niet aangepast.
Bevestiging via mail duurt gewoon even. Was bij mijn man ook zo.
Geen afspraak maken als je geboortejaar nog niet aan de beurt is. Je word gebeld door de GGD en je afspraak wordt gecanceld.
Ook alleen maar extra werk voor de GGD vind ik.
Hoe dat zit als je uit 1985 bent en een afspraak maakt onder 1984 weet ik niet.
Maar toen Janssen nog geprikt werd had dat wel invloed welk vaccin je kreeg
Aan de revaccineerden: kunnen jullie dit al zien in MijnRIVM?
Ik snap het ook niet. Ze wonen nota bene in Limburg! hoe willen ze ooit een goede 5g verbinding krijgen?
ja, dat is me gelukt!
Mijn vriend ('86) heeft gebeld en kan volgende week geprikt worden. Zo blij!
M’n ouders zijn tweede week van mei gevaccineerd en kunnen het zien.
Ja, zelfs mijn tweede van afgelopen zaterdag stond er gisteren al in. Zag alleen wel dat ze voor de eerste een dag te laat hebben ingevuld maakt misschien niet veel uit maar ga het toch even zeggen, omdat ik wil dat op alle vaccinatiebewijzen hetzelfde staat haha
Hoe ben je nu eigenlijk aan dat nr gekomen? Is dat online te vinden?
Is dat moeilijk vindbaar? Ik heb het uit dit tweetjes geplukt:
Ze promoten het voor deze geboortejarne niet echt. Thanks!!