Aan de revaccineerden: kunnen jullie dit al zien in MijnRIVM?
Ik snap het ook niet. Ze wonen nota bene in Limburg! hoe willen ze ooit een goede 5g verbinding krijgen?
ja, dat is me gelukt!
Mijn vriend ('86) heeft gebeld en kan volgende week geprikt worden. Zo blij!
Mān ouders zijn tweede week van mei gevaccineerd en kunnen het zien.
Ja, zelfs mijn tweede van afgelopen zaterdag stond er gisteren al in. Zag alleen wel dat ze voor de eerste een dag te laat hebben ingevuld
maakt misschien niet veel uit maar ga het toch even zeggen, omdat ik wil dat op alle vaccinatiebewijzen hetzelfde staat haha
Hoe ben je nu eigenlijk aan dat nr gekomen? Is dat online te vinden? 
Is dat moeilijk vindbaar? Ik heb het uit dit tweetjes geplukt:
Ze promoten het voor deze geboortejarne niet echt. Thanks!!
Haha wat een goede sneer dat hij Doutzen Kroes nog even benoemd. Denk niet dat zij snel een afspraak voor vaccinatie maakt haha.
De meest recente testen van mij en mijn vriend waren mid maart en toen kregen we het binnen 24 uur. Was bij een kleinere locatie in een grote stad.
Ik wel! Ben wel via werk gevaccineerd, niet via de GGD
De website is overbelast en toen ik belde zei de GGD medewerker dat hun systeem ook storing heeft en dat ik later vanavond terug kan bellen. Ahh!!
Hahaha ik wil zo graag gevaccineerd worden. Nog even we zijn eindelijk verlost van de Covid-shit. 
Voor de mensen die al corona hebben gehad, ga jij voor 1 of 2 prikken? Ik neig naar 1 omdat het nu dus het algemene advies is.
Mijn God. Bang zijn voor een āgiftigeā vaccinatie en je wel met giftige (!) kikkers willen laten inspuiten (of wat doen ze er mee⦠drinken? Snuiven?)
Welke gegevens hebben ze eigenlijk van je nodig als je belt voor een afspraak?
Je BSN nummer!
Wanneer was je besmetting? Ik ga voor 1, maar mijn besmetting is nog niet zo lang terug. Al zou ik ook voor 1 gaan als het wel wat langer geleden was.

Ik wist trouwens niet dat kinderen ook al gevaccineerd werden? Mijn zusje van 14 vertelde dat een jongen in haar klas al gevaccineerd is. Deze jongen heeft een ernstige spierziekte dus is een hoog medisch risico.