it’s meeeee
Eindelijk!! Post hier nooit maar ben erg blij dat ik mag
Nog 10 jaar en dan mag ik!!! Aftellen
Ga ook proberen of ik kan aansluiten bij afspraak van m’n vriend. Morgen (hoop ik) laptop, telefoon, alles gereed
hahaha ik belde net gelijk voor een afspraak, maar mevrouw aan de telefoon was erg duidelijk: ik mocht pas vanaf 11:30. Ok dan. Ik zei is goed, dan bel ik zometeen gewoon weer terug
Ik heb net een 0 en 5 dagen test gehad. In beide gevallen had ik bij de Allergeen test binnen 2,5 uur de uitslag. Was wel bij 1 van de grote locaties
Mijn tweede afspraak stond ook in augustus, maar heb een brief gekregen dat ik nu eind juni al mag. Als ik die datum niet kan, blijft die in augustus staan.
Ooh kan niet wachten tot de 90s.
Ik hoop zo dat ik morgen aan de beurt ben
Ik hoop zo dat ze weer op het tempo van hiervoor doorgaan Nog 12 jaar en dan mag ik. Hopelijk binnen 2 weken dan…
Mag je gewoon bellen als je geen uitnodiging heb gehad per post maar wel in 1985 geboren bent?
Ja uitnodiging komt later
ik hang in de wacht, ik zal het je zo zeggen!
edit: al 2x nu gesprek beëindigd terwijl ik in de wacht hang.
edit2: bij 4e x bellen wordt nu direct bandje gestart dat de lijnen overbelast zijn en de verbinding verbroken zal worden
Online lukt het me nog niet, ben van '86
Ooh wat stom. Systeem werkt dus gewoon niet.
Ik ga ff tweet naar hugo de jonge sturen
Oh jee ik moet straks werken, wordt weer flink doorwerken dan hahah
Ja doe maar want dat heeft nog niemand gedaan
Geprobeerd met chrome, firefox en microsoft edge, lukt allemaal niet helaas
Cookies ook al verwijderd, incognito geprobeerd. Ben door alle opties heen geloof ik haha
Je kan bij de eerste vragen 1984 invullen. Met je didiD komen ze dan toch aan je echte geboortedatum.
Zo heb ik het ook gedaan en ik heb mijn afspraak
Ik kom ook uit 1986. Hebben ze nog niet aangepast. Maar je mag al plannen dus vul bij de eerste vraag even 1984 in.
Thanks, zo is het gelukt! 14 juni de eerst en 19 juli de 2e . Het loont trouwens wel om even te spelen met postcodes, hierdoor kan ik op een andere locatie (10min verder weg) een week eerder terecht!