‘Wat is er nou veranderd: eigenlijk niet zo heel erg veel.’ Nog even en jij moet hollen Rutte
wat zei hij nou aan het begin holle bolle bollen hollen??
Ja iets met hollen hollen hollen haha
Mark wil ook naar de Efteling
Ja kan ik mij goed voorstellen! Ik hoop zo hard dat de druk snel weg zakt bij jullie!
ik vind dit echt te vage shit zeg.
geen toelichting nodig, maar ik ben juist benieuwd naar de argumentatie. omdat het anders moeilijker wordt, of omdat het mooi weer is, omdat we er geen zin meer in hebben anders?
Eerst was het gewoon beter? → versoepelen
Nu is er geen peil meer op te trekken lijkt wel, gewoon ff kijken waar we zin in hebben per week?
Terwijl de meeste mensen juist blij zouden zijn met versoepelingen ben ik helemaal in de war, helemaal geen houvast meer juist
jup
Klopt! En die zogenaamde registratie gaat ook nergens over. Moest vorig jaar zomer ook en ik heb het 1x moeten invullen
Ik snap de versoepelingen eigenlijk wel. Alle winkels en horeca hebben zoveel verlies gedraaid de afgelopen periode en ik denk wel dat dit nodig is om sommige zaken nog een beetje te kunnen redden.
dat snap ik wel, maar snap niet waarom ze meteen de avondklok erbij afschaffen. hou dan iig enig wat regelmaat aan
en zou ook gewoon als regel 2 per tafel doen, scheelt het personeel gezeik
Klopt hoor. Maar toen de versoepelingen bijvoorbeeld vorige week nog werden uitgesteld, waren er ook een heleboel mensen boos (waaronder burgemeesters die het er niet mee eens waren). Het is gewoon nooit goed. Ik vind het ook raar dat Rutte een paar dagen geleden nog zei dat het waarschijnlijk niet door zou gaan. Wat een gezwabber.
Het is ook steeds langer licht dus zal je ook alleen maar meer drukte krijgen buiten lijkt me
Ik mag naar school
ja idd en straks gaan mensen gewoon weer bij elkaar thuis feesten enzo waardoor het omhoog gaat en de terrassen weer dicht mogen
volgens mij gaat het de 28e echt een soort van The purge worden bij de terrassen. krijgen we eindelijk een soort Black Friday gevoel in Nederland
Ik hoorde hierboven al gejuich niet dat ze zich nu wel aan de regels houden.
Nederland het afgelopen jaar: houdt zich amper aan de maatregelen
rutte tegen Nederland: je krijgt je terrasje terug maar dat betekend wel je je meer aan de basis maatregelen moet houden.
echt
Hier komt het
Snappen ze nou echt niet dat we qua besmettingen bijna op niveau december zitten. En qua ziekenhuizen zoveel slechter nog.
Ze tegen een vriendin dat ik t om te janken vond. Zegt ze ik niet, tijd voor versoepelingen.
Waarom zijn mensen zo stom?
YES
Edit: wat betreft Janssen haha