Caronatopic #10

Ik heb 25 mei mijn eerste vaccinatie!!! :smiling_face_with_three_hearts:
Zit in een risicogroep. Zo blij! Een paar dagen na mijn verjaardag heb ik de 2e, goed verjaardagscadeau

21 likes

Yes! Vanavond gebeld, en een uur later pfizer gekregen :tada::tada:

Ik werk bij de GGD en ze hadden vaccins over

37 likes

In Duitsland geven ze de partners van zwangeren voorrang. Ik vraag me af of ze - nu het duidelijk is dat het vaccin veilig is voor zwangeren - dat gaan uitbreiden.

Voel me niet zo lekker vandaag helaas haha. En een pijnlijke arm. Maar allemaal goed te overzien

1 like

Nee klopt, het gaat om eigen verantwoordelijkheid

@Eddie waarom boos?:relaxed:

Denk maar zo, is weer een ignorant superspreader minder.

13 likes

Volwassen. Ik kom bijna dagelijks in contact met corona patiënten, dus lijkt me wel belangrijk dat ik ingeënt word. Ik werk er gewoon voor. Staat lost van lockdown feestjes, lijkt mij.

Dus je ging naar lockdown feestjes terwijl je dagelijks in contact kwam met besmette mensen? WOW.

54 likes

Wauw ik hoop in elk geval dat je toen je naar lockdownfeestjes ging nog niet met patiënten werkte en dat deze evenementen strikt gescheiden waren op de tijdslijn :open_mouth:

6 likes

Heb je van die zakjes met paracetamol en vitamine c? Die je oplost als thee? Dat werkt bij mij altijd goed als ik me niet lekker voel maar niet echt kan benoemen waar het ‘pijn’ doet

3 likes

Benieuwd wanneer de eerste reacties “pff coronapolitie” “pff hierom durven mensen niet meer te posten” “pff ik heb er goed over nagedacht” weer komen trouwens. Zin in.

9 likes

Huh nee, dat maak jij ervan. Ik ben 2 keer naar een lockdown feestje geweest en daarna in quarantaine gegaan.

Doe ff kalm, ben geen idioot die voor de lol collega’s/patiënten/oma/stiefvader gaat besmetten.

1 like

Hahha ja. Tis goed. Heb genoeg uitgelegd.

Yessss heb de brief binnen om een afspraak te plannen voor vaccinatie. Dikke tranen hier. Zo’n fijn gevoel al veranderd er voorlopig natuurlijk vrij weinig. Beste zaterdag in tijden :tada:

30 likes

Yesss m’n moeder heeft de eerste prik gehad en m’n vader mag ook binnenkort! Dat voelt al als zo’n opluchting dat ik bijna zou vergeten dat ik zelf ook nog moet :joy:

10 likes

Als je naar feestjes gaat besmet je wel voor de lol mensen. Sorry not sorry.

20 likes

Kan iemand me uitleggen waar de EU in vredesnaam 1,8 miljard vaccins voor nodig heeft? Er wonen hier 450 miljoen mensen

1 like

Vind dit nou niet echt een hele duidelijke verklaring eeelijk gezegd, want je kan hier de hele bevolking (inclusief kinderen dus) vier keer mee in enten, volgens mij is er geen enkele reden om aan te nemen dat we vier boosters nodig gaan hebben (of in elk geval niet volgend jaar). Er zijn landen waar praktisch nog geen prik gezet is, vind dit zulk bizar egocentrisch gedrag

7 likes

Dat dacht ik ook! Of dat het scheef geprikt was ofzo

1 like