Ik dacht trouwens dat ik had gelezen dat DK ook hun voorraad AZ die ze niet van plan waren te gebruiken gingen “uitlenen” aan buurlanden? Is dat alweer van de baan
Ik las net in AD dat dikke mensen (eigenlijk) niet naar fieldlabevenementen mogen omdat ze risicogroep zijn. Confronterend, maar goed, maar veel dikke mensen zijn al gevaccineerd of worden dat zsm, toch? Of mag je dan alsnog niet?
Mijn hemel, hebben jullie huisartsen zo weinig te doen?
Mensen in de Westerse wereld waarvan we blijkbaar denken dat ze niet zelf kunnen nadenken en dus wettelijk extra bedenktijd nodig hebben: vrouwen die ongewenst zwanger zijn en mensen die een AstrwZeneca vaccin willen. Interessante groep zo :”)
Maar ik zou me ook gewoon aanmelden hoor als ik je vriend was! Weet niet precies hoe de situatie in Denemarken is maar ben het wel met @krabsalade eens
hahah cool, vind zulke data altijd interessant.
Maar het was een grapje! Dat huisartsen vast wel wat beters te doen hebben met hun tijd dan ‘weet je het zeker’-gesprekken te voeren met hun patiënten. Maar zo te horen is het geen grote extra last idd haha.
Dan rest alleen de vraag: hoeeeeee is DK zo’n coronasuccesverhaal geworden en geef die tips even door aan Nederland aub
Wat zíjn dat überhaupt ook alweer???
Even een vervolg hierop: mijn vriend heeft zojuist een uitnodiging ontvangen voor een vaccinatie Fijn natuurlijk, maar we hadden wel allebei even zoiets van huuuh, aangezien de huisartsassistente dus had gezegd dat hij geen uitnodiging zou krijgen
Ik bedenk me net dat eer de 20-30 jarigen aan de beurt zijn er ws vet veel mensen helemaal niet gaan.
Ben echt nu al vooraf teleurgesteld in mijn leeftijdsgroep dat ze niet op gaan komen dagen.
(i know, neem geen voorschot op je verdriet). Maar dan ga ik ook weer 100 x horen dat iedereen het al gehad heeft die ziek kan worden dus niks aan 't handje.
Dit. Ken ook veel mensen die het niet willen. Eentje ook ivm kinderwens en dat lees je dat zwangere vrouwen extra risico loopt dan denk ik echt doe het juist nu.
Ik heb 25 mei mijn eerste vaccinatie!!!
Zit in een risicogroep. Zo blij! Een paar dagen na mijn verjaardag heb ik de 2e, goed verjaardagscadeau
Yes! Vanavond gebeld, en een uur later pfizer gekregen
Ik werk bij de GGD en ze hadden vaccins over
In Duitsland geven ze de partners van zwangeren voorrang. Ik vraag me af of ze - nu het duidelijk is dat het vaccin veilig is voor zwangeren - dat gaan uitbreiden.
Voel me niet zo lekker vandaag helaas haha. En een pijnlijke arm. Maar allemaal goed te overzien
Nee klopt, het gaat om eigen verantwoordelijkheid
Volwassen. Ik kom bijna dagelijks in contact met corona patiënten, dus lijkt me wel belangrijk dat ik ingeënt word. Ik werk er gewoon voor. Staat lost van lockdown feestjes, lijkt mij.
Wauw ik hoop in elk geval dat je toen je naar lockdownfeestjes ging nog niet met patiënten werkte en dat deze evenementen strikt gescheiden waren op de tijdslijn
Heb je van die zakjes met paracetamol en vitamine c? Die je oplost als thee? Dat werkt bij mij altijd goed als ik me niet lekker voel maar niet echt kan benoemen waar het ‘pijn’ doet
Benieuwd wanneer de eerste reacties “pff coronapolitie” “pff hierom durven mensen niet meer te posten” “pff ik heb er goed over nagedacht” weer komen trouwens. Zin in.
Huh nee, dat maak jij ervan. Ik ben 2 keer naar een lockdown feestje geweest en daarna in quarantaine gegaan.
Doe ff kalm, ben geen idioot die voor de lol collega’s/patiënten/oma/stiefvader gaat besmetten.