Caronatopic #11

Oh ik dacht dat je het over kwetsbare mensen had, dan heb ik niks gezegd haha

Sorry misschien kwam het idd wat persoonlijk over op mij dat ik zo reageerde maar na haar tweede bericht begreep ik het wel

afbeelding

Moet altijd een beetje gniffelen om mensen die denken dat ze een heel statement maken zo en dat dit bedrijf/evenement echt wat misloopt nu ze niet meer willen komen (ā€œmij zijn jullie kwijt als klant!ā€). Eh nee, voor jou 10 anderen en we zullen je niet missen. Byeeee

22 likes

Net even gebeld, helaas hier in de buurt geen eerder tijdstip beschikbaar. Ze waren inderdaad heel behulpzaam en vroegen geen reden!

1 like

Hebben we hoop op 1993 vanavond? Ik kan de twitter van Het Orakel niet achterhalen

Ik heb me ook ingeschreven! :raised_hands:t2:

1 like

pff mn vriend is nu naar vaccinatie en hij is echt mega angstig en gespannen ervoor. had hem allang thuis verwacht maar is er nog steeds niet, ben beetje bang dat hij daar een paniekaanval heeft gekregen

edit: hij is thuis! hij moest lang daar blijven onder toezicht van de (lieve mensen van de) ehbo maar het is goedgekomen

16 likes

Urgg sommige mensen. Iemand die ik ken en op fb heb, reageert echt onder elk Covid nieuwsbericht zó sceptisch. Gaat het over dat kinderen Long-Covid hebben, zegt ze; ā€˜lekker reclame maken voor het vaccin bij kinderen’. Wtf?!

Ik had iemand op Facebook die haar vaccinatie-uitnodiging retour afzender heeft gestuurd en de tekst ā€˜ik ben geen proefkonijn’ erop heeft geschreven :woman_facepalming:t3: Heb haar nu verwijderd, ik kan zulke mensen en zulke domheid niet aan.

11 likes

Alsof ze dan bij het retourontvangen denken: aii ja nee oke. Goed punt echt bedankt voor je feedback. Dat gaat toch rechtstreeks de shredder in en daar doe je dan de moeite voor om zoiets erop te schrijven :joy:

5 likes

Moet je bij je 2e prik ook je uitnodiging meenemen? Ik ben een sloddervos en kan nergens mijn uitnodiging vinden, alleen het bewijs van mijn eerste prik. Kut zooi :sob:

Heb je een afspraak gemaakt o.b.v medische indicatie? Of omdat je geboortejaar aan de beurt was?

1 like

Ik moest de bevestiging op de mail/sms laten zien. Was dat niet bij jou de eerste keer?

1 like

Maar diegene heeft wel een StaTeMEnT Gemaakt!1!!!
Ik zag ook iemand op insta stories die de uitnodiging in de prullenbak had gegooid. Ik moet dan stiekem alleen maar heel hard lachen dat iemand zo trots kan zijn op zoiets doms.

Ik heb morgen mn 1e prik afspraak, hoop niet dat het veel bijwerkingen heeft in de zin van pijnlijke arm en koortsig worden, want ik heb deze week vakantie :sweat_smile:

4 likes

Hahahaha wat een Dodo.

1 like

Nee ik heb hem vanuit mijn werkgever.

@Zompig Ik heb wel smsjes met de afspraakbevestiging!

Maar ik heb inmiddels gelukkig mijn uitnodiging terug gevonden in een oude tas :blush:

1 like

Ik ben nu al strategie aan het bepalen voor straks (1993); bellen of online afspraak maken? Keuzestress aah.

Goede. Ga ik ook doen zo denk ik! 11.30?

Oh ja, ga ik toch ook nog eens vragen. Toen ik de GGD en het RIVM sprak waren ze daar volgens mij niet zo happig op (zeiden gelijk dat ik echt weer az moest), maar kan het altijd nog proberen.

1 like

1993 mag vanaf 10.00 uur een afspraak maken! :syringe:

11 likes