Caronatopic #11

Continuing the discussion from Caronatopic #10 - #5243 door kleinmaargroot.

Previous discussions:

1 like

First!! :pray:

Hallo

Je kunt nu afspraak plannen ‘89!

2 likes

@kleinmaargroot Hhaha, goeie, dat heb ik ook zojuist gedaan!

1 like

28 juni pas :weary:

2 likes

21 juni here we come :cool:

4 likes

27 juni en 1 augustus afspraken, duurt me nog veeeeeel te lang haha

23 juni! Bellen is sowieso sneller. Mijn broer heeft online gedaan (3 jaar ouder) en die is pas 29 juni ad beurt hier :sunglasses:

Ik kreeg trouwens helemaal de zenuwen want de telefoonlijn stoorde ontzettend. Kon het amper horen :sweat_smile:
En in het begin zei ze ook nog dat ik nog niet mocht. Toen ging ze het checken en toen mocht het wel. Ik belde wel echt exact om 11:30

4 likes

whoopwhoop caronatopic deel 10!!!

Heb jij hrm inmiddels al gehad?

2 likes

Bellen is wel echt de truc volgens mij ja! Tijdens het gesprek was wel alweer een paar keer het gekozen tijdstip niet beschikbaar omdat het dan net door iemand anders was ingepikt, haha. Ik heb om 11:29 gebeld en was er vrij snel doorheen.

1 like

24 juni en 29 juli mag ik! :grinning:

1 like

Jeeeeeej​:confetti_ball::tada:

3 likes

Zo gek dat dit zo verschilt met wie je aan de lijn krijgt dus blijkbaar. Mijn man (‘89) belde net na 11.30 en er werd gewoon gezegd: u bent niet aan de beurt. Okeee is goed :joy: Zouden ze dan niet allemaal dezelfde instructies krijgen ofzo… na nog een keer bellen kon het wel gelukkig.

In ieder geval interessanter dan wanneer iemands oom wordt gevaccineerd

6 likes

Ja dat zei mn collega idd ook al, die mocht toen ook niet.

Ik zie nu wel dat mn vaccinatie tijdens het EK Nederland Macedonie is verdorie 🥲

1 like

Online werkte hier ook super hoor! Ben over 2 weken aan de beurt :star_struck:

Ik ook, ik zei nog ik kan altijd en overal, is er niks anders maar nee, dit was echt het eerste

1 like

tegen mij zeiden ze dat ze toen nog geen akkoord van de supervisor hadden

1 like

Online: 21 juni!
De volgende is in m’n kraamweek denk ik haha.

2 likes