Caronatopic #11

Ik had ook bijna mijn knuffel meegenomen haha. Ik vroeg of mijn vriend mee mocht bij de ingang, ze vroeg toen of ik begeleiding nodig had waarop ik zei dat ik heel bang was en toen was het gelijk goed.

Bij het prikken vroeg ze ook gelijk of ik wilde liggen(niet gedaan maar is sws mogelijk).

Komt echt goed het prikken stelt niet veel voor, en bij mij waren de andere mensen die er waren ook super chill alsof het niks voorstelde, dat hielp mij ook wel.

2 likes

Komt echt helemaal goed, mijn collega’s hebben inmiddels heel veel mensen gezien die angstig zijn dus je mag er echt van uitgaan dat je in goede handen bent. Geef als je binnen komt gelijk aan dat je het spannend vindt, als het goed is pikken ze het bij de triage er al uit vanwege je ‘ja’ bij flauwvallen, maar de bedoeling is dat je sowieso even langs de arts moet voor een (lig)advies. EHBO zal dan ook een extra oogje in het zeil houden.

5 likes

Ik vond het echt zo meevallen net, voelde er letterlijk niks van en ik had een knappe vaccineerder die met me meelulde over vakantie. :joy: Alle medewerkers waren heel aardig. Toen ik daarna naar de auto liep een heeeel klein beetje draaierig maar dat was snel weer weg.

6 likes

yasssss eindelijk mijn eerste prik gehad! Was bij de Jaarbeurs, jeetje wat een operatie zeg! Was echt onder de indruk. Moet zeggen dat het wel een beetje dystopisch voelde zo allemaal in zo’n hokje in de wachtruimte :sweat_smile:

5 likes

Yes ik ben zo blij, vanochtend mijn eerste prik gehad! Ik ben nu 17 weken zwanger en kon niet wachten tot ik eindelijk aan de beurt was. Alles ging goed gelukkig. Het stond allemaal superduidelijk aangegeven en de medewerkers waren erg vriendelijk. Ik kon wel twee keer bijna huilen van blijdschap (en van de hormonen😂). Nu alleen een beetje een zere arm, hopelijk blijft het daarbij.

Ik werd de laatste paar maanden bijna panisch om besmet te worden, ook in verband met mijn zwangerschap. En mijn schoonvader die me laatst een knuffel wilde geven hielp ook niet mee. En dat terwijl mijn schoonouders geen wappies zijn. Blijkbaar heb ik een goede reflex want ik heb hem gewoon weggeduwd😅

19 likes

Hoe gaat het met je?

2 likes

Lief dat je het vraagt! Ik wacht nog op de uitslag maar mijn vriend heeft tegelijkertijd getest en hij is positief dus we kunnen de uitslag wel raden.

Heb naast keelpijn nu ook reuk en smaakverlies dus echt de typische coronaklachten. Net wanneer je dacht er vanaf te zijn :thumbsup: Nu dus gezellig samen in quarantaine en hopen dat de klachten snel over zijn.

3 likes

Denk je dat jullie zijn besmet bij het vaccineren? Beterschap!

1 like

Ik denk zelf van niet. Denk eerder dat een van ons het vlak daarvoor heeft opgelopen en ergens in de afgelopen dagen de ander besmet heeft.

Ik ben nog steeds zo moe😅 Ik ga wat eerder naar huis vandaag want dit is vreselijk.

Ik probeer het vaccinatiebewijs als QR-code te maken in de app maar er staat dat dit nog niet kan omdat ik nog niet volledig gevaccineerd ben, terwijl ik 1 prik heb gehad ivm dat ik corona heb gehad. Meer mensen dit? Heb de QR code nodig voor een evenement hmm.

Ja denk ook dat mensen sinds vorig weekend weer meer mogen en daarom sneller iets oplopen. Vind het niet gek om na versoepelingen een stijging te zien in het aantal coronagevallen. Hopelijk blijven de ziekenhuizen leeg de komende tijd. :crossed_fingers:

1 like

Dit is hier echt al heel vaak besproken dus ik zou even de zoekfunctie gebruiken of omhoog scrollen

Sorry, kon het in de laatste berichten niet vinden!

Woehoee ik ben eindelijk geprikt! Ik moest naar de RAI en vond het echt top geregeld daar. Het was ook lekker ruim opgezet. Ben helemaal blij!

10 likes

Is er ook onderzocht, of de mensen die wel corona oplopen (nu er weer stijgingen zijn), grotendeels wel of niet gevaccineerd zijn? DIt lijkt me ff belangrijke info, maar wordt nergens gecommuniceerd dat ik hoor/lees?

3 likes

Ik heb net een uurtje geslapen. Voel me alleen maar beroerder eigenlijk😂

Dat slapen met die pijnlijke arm, wat een drama. Heb geen oog dicht gedaan. Dan besef je pas hoe veel je op je schouders/armen ligt

1 like

Ik heb mijn vaccinatie gehad! Het liep inderdaad allemaal heel vanzelfsprekend en dus ook geen paniek gehad. Bedankt nog voor alle lieve berichten en het meedenken!

19 likes

Deze post is ook aardig dramatisch haha
Hoop voor je dat het snel minder wordt!

3 likes