Dat krijg ik ook. Er is gewoon een storing neem ik aan.
Hey in welke Fadim zit jij eigenlijk? Ik kan hem niet meer vinden nadat die verwijderd was laatst
Dus Fadim’s en dan roze achtige foto
Like aub als je t gezien hebt dan verwijder ik t weer
Yes gezien, thanks!!
Denk het, net deed hij het weer!
Waarom moet er zo geheimzinnig gedaan worden over een fbgroep? Is dit een geheim genootschap ofzo
Maar echt een achterlijke groep hoor, je gaat stress krijgen
Haha precies dit! Waarom is die groep onvindbaar als je er naar zoekt op Facebook en waarom wil niemand openbaar delen hoe het heet? I need drama!!!
Neeee maar ik had screenshot geplaatst en je zag er iemands bericht en naam
Het heet Fadim’s maar ik heb voor t gemak dus screnshot gemaakt, en je zag er iemands bericht.
Je wordt binnen n paar min geaccepteerd als je je aanmeldt hoor niks geheims aan!!
Ohhh haha ik dacht dat het een soort inner circle toestand was ofzo en je auditie moest doen voor toelating
Je iq moet extra laag zijn wil je t daar langer volhouden dan een week
Alles is daar de schuld van mannen en overheid
Ah ja dat zit wel goed bij mij heb een cito van 13
Huh, volgens mij kon ik meteen in mijn app zien dat ik geprikt was. Na 2 weken word je prik idd geldig, maar daarvoor kun je zelfs zien staan: “wordt over X dagen geldig.” Dus dan staat ie sowieso wel al geregistreerd.
Jij hebt sowieso gelijk! Na de 2e prik moet je alleen 2 weken wachten zodat de codes geldig zijn maar dat wist je al waarschijnlijk.
Ik kon in mijn app na een paar uur al zien dat ik geprikt was en batch nummer dat soort dingen
Ik vind het wel sneu voor de horeca eigenlijk. Met dezelfde openingstijden en een coronapas is het eerder een verzwaring dan een versoepeling. Waarom niet 1-2 uurtjes langer openblijven, al is het maar op de terrassen?
Dit is heel zuur inderdaad voor horeca-ondernemers. Ik woon dichtbij de Belgische grens en zie dat veel mensen in België naar festivals en horeca gaan. Dat gaat alleen maar toenemen natuurlijk.
Maar in Belgie moest ik voor een festival ook gewoon mijn coronapas of negatieve test laten zien, dus dat verandert dan toch niks?
Bij mij duurde het echt 2 maanden voordat ie er in stond, dus ik hoop dat het voor jou gewoon goedkomt met vertraging!
Waarschijnlijk heb je dit al geprobeerd, maar heb je je vaccinatie opnieuw proberen op te halen? Bij mijn vriend stond er eerst ook niks (terwijl dat bij mij wel was) maar na nog een keer proberen verscheen ie wel.