Nee op basis van wat er net gezegd werd en t feit dat ik dit al vaker gehoord heb (vriendin plus collegas die t later inderdaad van collega heeft gekregen). Plus dat t zo’n impact heeft als de juf t krijgt, en dat na zoveel sluiting vorig jaar. En ze zitten gewoon dicht op die kinderen, de hele dag.
@chasingrainbows Misschien dat ze t op school netjes doen, maar in openbare ruimtes niet hoor, sommige staan lekker uitgebreid om zich heen te hoesten. Bedoelde meer letterlijk te zeggen dat kinderen gewoon vaker verkouden zijn, niet dat ze vervelend zijn ofzo. Maar juist omdat kinderen vaker verkouden/griep/corona zijn, en je de hele dag met ze in een ruimte zit lijkt t me fijn om in ieder geval die prik te halen. Maar zoals iemand hierboven zei zullen dat wel uitzonderingsgevallen zijn.
Iemand die thuiswerkt wordt bv veel minder blootgesteld dan juffen (of winkelmedewerkers, zorgpersoneel, beroepen waarin je veel mensen ziet).

Zijn nog meer besmettingen hier op het forum dan tijdens het hoogtepunt, terwijl iedereen gevaccineerd is. Had ik toch niet verwacht, eerlijk gezegd.
Had toch gedacht dat het allemaal wat makkelijker zou gaan worden deze winter.