Caronatopic #13

Ik vind dit een stuk duidelijker zo.

31 likes

ik wil eigenlijk gewoon weten of m’n tentamens doorgaan đŸ„Č

1 like

Jullie hebben ook allemaal de concentratie van een goudvis :sweat_smile: Ik vind het wel fijn deze uitleg

15 likes

Ik lees alweer geluiden dat wij mee moeten gaan vaccineren, echt gvd, waarom lukt het die klote-GGD’s telkens niet, ik word er echt gestoord van.

Ik wil best een dag prikken, maar NIET die kut-administratie en 86.000 telefoontjes van mensen erover en NIET voor NIETS.

Slecht voor m’n bloeddruk dit.

Ik hou nu alleen maar bij hoeveel dure worden hij gebruikt. “Intensiveren” dat snapt de gemiddelde Nederlander niet hoor. Zeg gewoon met je handen het neemt “zoooooooveeeellll toe”.

5 likes

Ik vind hem een stuk fijner dan Hugo tbh. Wel wat langdradig, maar wel een duidelijk verhaal.

2 likes

Juist heel fijn deze uitleg.
Er is echt altijd gezeur over de persco’s hĂ©.

4 likes

Wat Jaap nu allemaal zegt is toch voor 95% van Nederland super lastig te volgen? Inclusief mezelf trouwens. Het lijkt me toch wel belangrijk dat hij dit in begrijpelijke taal uitlegt

4 likes

Hoort iemand ook een raar geluid op de achtergrond of is dat mijn televisie?

Vraag om extra geld hoor! :stuck_out_tongue:

Ja dit denk ik dus ook

1 like

Het ding is gewoon dat klootjesvolk Nederland het ook moet begrijpen, dat het verfrissend en goed is om eens een ander aan het woord te laten om het over een andere boeg te gooien, lijkt mij een prima plan. Ook zodat Hugo niet alleen maar de pispaal is.

2 likes

liever dit dan vage metaforen die helemaal kut zijn en mensen zogenaamd moeten motiveren (Hugo straks dus)

5 likes

Is dit een spreekbeurt?

1 like

Prelude vond ik het toppunt. Dat heeft sinds 1950 ook niemand meer gezegd.

7 likes

Website Rijksoverheid is geupdatet ennnn
Kindervang blijft open!

ZO BLIJ.

12 likes

Huisartsen kunnen niet onderhandelen, we zijn veel te lief, doen het telkens voor veel te weinig. :expressionless:

3 likes

Kom ik ook niet voor in aanmerking. Heb ik gecheckt😕

2 likes

yes de bieb

1 like