Sorry als dit al eens gevraagd is, maar ik kon het zo niet terugvinden. Ik test op verzoek van mijn uni regelmatig met een zelftest, zo ook vanavond. Leek zoals altijd gewoon negatief na een kwartier, helemaal mooi, maar toen heb ik hem op tafel laten liggen en na ik denk een uur of twee was er ineens toch een (vaag) teststreepje. Ik wist niet zeker wanneer dat streepje erbij was gekomen dus heb nog een keer getest, en het eerste uur was er geen streepje te bekennen (behalve de controle) maar nu na ongeveer 1,5 uur, misschien een kwartiertje langer, is er toch weer een wazig tweede streepje. Ik weet dat ze zeggen dat je zo’n test na een uur of 2-3 echt niet meer kunt vertrouwen, maar over die soort van tussenperiode (dus langer dan een half uur maar korter dan 2 uur) kan ik nergens echt wat vinden.
Ik heb verder geen klachten en normaal had ik die test na een half uur weggegooid en dus ook niks gezien, dus twijfel nu een beetje of ik vervanging moet gaan regelen voor mijn werk morgen en een ggd test moet plannen of dat dat niet nodig is. Weet iemand hier toevallig iets meer over?
)