Caronatopic #8

Vorige keer dat ik in de test straat was reed er iemand voor mij met een Mercedes de bocht iets te krap :upside_down_face:
Rijd je eerst je auto naar de klote (deuk en lakschade) en dan nog zo’n stokkie tegen je huig :crazy_face::see_no_evil:

7 likes

Met je hummeltjes in de supermarkt vind ik echt heel wat anders dan met je 13 jarige in de supermarkt. Maar dat ben ik haha

Mijn vader gelooft teveel in TV en Youtube. Hij is geen conspiracy denker en houdt zich wel netjes aan de regels maar hij zegt: “er zijn Nederandse doktoren (en doktoren uit zijn land van herkomst) die zeggen dat je door veel vitamine C geen Corona kan krijgen dus ik koop elke week 15 mandarijnen en sinaasappels en we drinken een glas citroensap elke dag” ok

Unfortch… Dit is een of andere army vet en zéker geen pro vaxxer. Heb een stukje vd reacties gelezen maar snel gestopt.

2 likes

Dit was een grap. Staat op zijn Twitter

Mm dat kon ik zo 123 niet terugvinden! Dan ga ik nog eens kijken XD.

1 like

Nee… Erg gemixte reacties op twitter ook als ik verder scroll.

Heb ‘m geblockt. Zo, kom ik dit ook niet meer zomaar tegen in mijn timeline.

Mijn moeder heeft helaas Corona. Besmet via haar besmette thuiszorg. Moeder heeft gelukkig geen klachten, hoop dat het zo blijft. Ik heb snel wat boodschappen voor haar gehaald. Omg kreeg bijna ruzie met een vrouw. Ze duwde mijn kar opzij terwijl ik niet ik de weg stond en er was echt meters ruimte! Ik werd kwaad en heb gezegd van waarom doe je dat? Je kunt het ook netjes vragen of je ergens bij wilt. Toen ging zij beetje los in plat rotterdams, toen heb ik geschreeuwd doe niet zo asociaal en ben weggelopen :face_with_hand_over_mouth: verder was het redelijk druk in de supermarkt.

15 likes

En @Baron Dat je afstand moet houden van diegene voor je had ik niet meegenomen in m’n reactie omdat het me logisch leek dat je dat doet.
Door voor je kar te gaan staan heb je invloed op de afstanden met zowel de persoon voor je als achter je en dat vind ik zelf heel fijn. Mensen die anderen in de nek gaan staan hijgen verdienen een klap met een mandje

3 likes

Dit is wel een grap maar iedereen gelooft dat hij het echt meent. Dat kun je op zijn twitter zelf zien aan zijn retweets etc. Ook deelde hij dit in een retweet:

Oh sorry ik ben spuit 11 zie ik

Net weer getest, de test lukte niet in1 neusgat? Hij dacht doordat het verstopt zat, dus moest daarna nog in de ander. Ik kreeg trouwens van de GGD mensen ook de tip om wenkbrauwen op te trekken en het hielp! :blush:

Nu.nl melding: 10.447 positieve tests, ruim onder gemiddeld :joy: nee echt positief nieuws hoor

3 likes

Ligt het aan mij of worden de corona cijfers later bekend gemaakt? Ik vind het wel spannend met dit gemuteerde virus welke 70% besmettelijker is en ik kan het steeds lastiger en pas laat vinden?

Oh nevermind haha

Haha ik denk dat iedereen desperate op zoek is naar iets positiefs, dus ook de nu.nl redactie. Maar wel mooi dat het onder het gemiddelde is en nu lekker blijven dalen plz

Net weer een test gehad. Hopelijk is hij negatief!

De laatste tijd was t inderdaad rond 14.30. Afgelopen week (?) Om 15.30

1 like

Ik moest ook in beide. Oh we gaan even de ander proberen. Had echt 't gevoel of ik een bloedneus ging krijgen

Het gaat hier in Twente weer helemaal verkeerd met de Corona besmettingen :persevere:

1 like

Een daling is een daling, ook al blijft t veel :yum:

Het ging bij mij in die andere wel echt veel dieper dus hij had wel gelijk :joy:
Maar het deed wel pijn idd.