Caronatopic #9

Maar nu staat in Breda een groep supporters vervelend te doen en de politie heeft ze ingesloten, terwijl ze in Den Bosch de politie versterken.

Dat kan je toch niet uitleggen. Die nac supporters weten dat ook van fc Den Bosch, dat maakt het alleen maar lastiger.

5 likes

Lollllll gekleurde hesjes ook echt, oh the irony.

Hahaha ja oke jongens ik hoopte gewoon dat die kids gebrainwashed waren door hun corona wappie ouders. Ik had nog iets te veel hoop dat basisschool kinderen nog allemaal zon save the planet mentaliteit hadden. Maar toch snap ik niet hoe je een 11 jarige niet binnen kunt houden als ouderā€¦

1 like

Snap ik dus ook niet. Ik heb zelf geen kids maar ik weet wel dat toen ik 11 was mijn ouders wisten waar ik was. En sowieso liep ik als 11 jarige niet om 22:00 uur nog ergens met vrienden over straat. Al helemaal niet als er een avond klok zou zijn geweest

3 likes

Waarom denken jullie allemaal dat die elfjarige alleen was :sweat_smile: zā€™n ouders zullen er wel naast gelopen hebben

5 likes

gelukkig

8 likes

Hier ook minderjarigenā€¦ Echt bizar

image


Net als die man in Eindhoven (?) met zā€™n twee kinderen ernaast. Heel betoog over waarom hij daar stond en dat hij zā€™n kinderen in VrIjHeId!!1!1 wilde laten opgroeien :roll_eyes:

1 like

wtf zag net een video uit DH dat iemand uit een auto stapt met een moker hamer en zo casual even wat winkelruiten eruit probeert te slaan.

1 like

Ik zou willen dat het zo was maar ik mag niet van mama

Ja ik vind het eerder schattig naĆÆef om te denken dat die kids dat niet op eigen houtje doen

5 likes

Ja die us schijnbaar van 2 dagen terug

Ik ken alleen maar kinderen in die leeftijd die totaal niet zo zijn. Maar dat maakt wel mijn beeld waarom ik het zo bizar vind dat zulke jonge kinderen hier aan mee doen.

1 like

Nou ook dit vind ik aardig bizar.

2 likes

Hahaha ja goed idee! Ik las ook over een petitie om een live-stream te starten van het waterkanon. Lijkt me fantastisch :joy: ik zit al klaar met mā€™n bak popcorn

12 likes

Haha was dat met dat jochie dat in de microfoon roept: IK WIL NAAR SNOL! eh, school!

8 likes

Haha ja dat had iemand getweet. En daar had weer iemand op gereageerd dat dat in andere landen schijnbaar al jaren gebeurd? Maar in NL niet mag?

edit: bijv in hongkong haha
https://www.ad.nl/video/kanalen/buitenlands-nieuws~c401/series/snel-nieuws~s921/politie-hongkong-spuit-blauwe-verf-op-demonstranten~p98421?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

7 likes

Dat lijkt mij echt geniaal

Hahahaha dit vind ik echt grappig

1 like

Ok dus nu zet de politie knokploegen in met hun hesjes? Cool. Cool cool cool.

2 likes

18 likes