Caronatopic #9

Continuing the discussion from Caronatopic #8.

Previous discussions:

1 like

Zat net te denken, hoeveel delen van dit topic nog te gaan voor Corona weg is…

8 likes

Nee wordt niks over gezegd, en ze hebben zelf ook al gedeeld wat de te verwachten bijwerkingen waren die uit de vorige fase van het onderzoek kwamen, dus denk niet dat dat een probleem is. Er wordt in het onderzoek zelf ook gericht gevraagd naar specifieke klachten, dus die zijn ook al sturend op bepaalde dingen die ze verwachten.

3 likes

Waarom heet dit deel 3? :laughing:

2 likes

Iemand hier die mee doet met curevac en geen klachten heeft gehad na de prik?

Er wordt nu volgens mij automatisch een nieuw topic aangemaakt en dat gaat dan verder met ‘deel X’. Haha pakt niet altijd goed uit.

1 like

Dit lijkt me echt een slecht plan

46 likes


Haha nou echt hoor. Gezellig ineens overal ‘savonds. (Ben het alleen eens met de eerste zin)

10 likes

“Ze krijgen hesjes én de aanwijzing dat ze niemand het ziekenhuis in mogen slaan.” Lol dit stond ook online ergens. Lijkt me juridisch gezien ook zo’n slecht idee

9 likes

64 likes

Las wel ook al dat dit mogelijk een oude foto is. Niemand (ook politie) draagt een mondkapje
Edit: nee volgens mij zie ik wel mondkapjes. Never mind.

2 likes

Kan op zoveel manieren mis gaan

  • wat als anderen die vestjes stelen/ook gaan dragen?
  • wat verwachten de supporters in return?
  • de politie heeft een monopolie op geweld, hoe gaan ze dat controleren/handhaven?
  • hoe weet je dat die supporters niet bepaalde groepen gaan opzoeken/selecteren?
7 likes

4 likes

Huh dit is echt heel raar toch? Omdat zij ineens iets goeds willen komen doen, is het voor hun wel geoorloofd om na 21 uur op straat te zijn? Groepen voortrekken lijkt me echt geen goed idee…

15 likes

Ja zag ineens ook wel mondkapjes op die 1e foto.

Bijzondere situatie dit…

Née dit gaat sowieso ontzettend mis straks

Voor handhaving is er politie, desnoods marechaussee. Dit is net als die pedojagers die zogenaamd en ongevraagd onze samenleving beschermen. Alleen is dit nog endorsed ook.

12 likes

Maar aan de andere kant, misschien wil de politie wel voorkomen dat die voetbalsupporters op eigen houtje dingen gaan doen? Dat ze op deze manier nog een klein beetje regie en inzicht erover hebben?

8 likes

Ik denk dat ze alle scenario’s echt wel hebben bekeken maar dat de situatie er inmiddels zo naar is dat ze dit besluit nemen en ‘helpers’ hesjes geven. Ik denk dat ze zo meeste controle over de situatie kunnen behouden.

4 likes

11 jaar :scream: echt niet normaal

13 likes

Haha ja dat is misschien wel de 30 jarige! :sweat_smile::rofl:

5 likes