Caronatopic #9

Pff haha wat een bombarie om niks weer

Denk dat ze het hadden ingepland ā€˜just in caseā€™

Ik moest gewoon huilen toen ik dit las en dat komt misschien ook wel omdat ik vandaag over mijn grenzen ben gegaan. Maar gewoon het idee dat er na bijna een heel jaar weer zoiets als een festival of muziekevenement wordt georganiseerd als test zorgt voor tranen. Ik ben echt hopeloos. Of het is gewoon een een moment van besef van ā€˜er is eindelijk licht aan het einde van de tunnelā€™.

9 likes

Ik vind dit echt een walgelijk woord.

5 likes

Aaan de lijst van experimenten zijn ook twee muziek-events in de Ziggo Dome en twee buitenfestivals in Biddinghuizen toegevoegd.

Geen Guido.

1 like

Maar Guido geeft wel een show staat in het artikel.

Ik ben heel benieuwd in ieder geval! Ik had vandaag ook echt zin in dansen/uitgaan/festivals.

@Infidel ik snap het gebruik van dit woord in deze context Ć¼berhaupt niet?

1 like

Ik moest hier harder om lachen dan ik wil toegeven.

66 likes

Lol die verslaggever klinkt zelf ook stierlijk verveeld. ā€˜Er zijn wat mensen aangehouden die hun id niet bij zich hadden.ā€™ Op de meest monotone toon ooit. Dat was het extra journaal weer :thumbsup:

1 like

Ik denk niet dat ze echt blij zijn maar dat wel zo zeggen om die lui niet ook tegen hen te laten keren. Ze hebben al een gespannen relatie doorgaans. Dat kunnen ze er nu niet echt bij hebben lijkt me. De-escaleren dus. En om 21uur zijn ze gewoon naar huis gestuurd.

Beetje net zoals Rob Jetten toen die gasten van farmers defence force hem kwamen bedreigen aan de deur met een vleespakket en hij ze vriendelijk bedankte voor het attente gebaar.

15 likes

Ik zie al de hele tijd zoā€™n sterke vibe van journalisten die gisteren en vandaag op hun grote breakthrough in de burgeroorlogsjournalistiek hoopten en nu eindeloos rondjes door stadscentra lopen en dan tijdens de uitzending zichtbaar teleurgesteld constateren dat ā€˜het rustig isā€™.

10 likes

Ja maar we zijn dan ook on the verge of civil war (dixit internationale media) dusja je zou zomaar de world press photo van het jaar kunnen schieten tijdens deze historische gebeurtenis!

1 like

Krijg er helemaal een kumbayagevoel van.

En dan bedenk ik me dat er ooit weer met publiek gevoetbald gaat worden en dat deze knuffelberen dan weer ouderwets gaan rellen. Was leuk voor zo lang het duurde.

3 likes

Kumbaya en knuffelberen? Ik krijg er eerder knokploegvibes van.

Als die 2 groepen elkaar zouden tegenkomen in de stad lijkt het me een disaster waiting to happen

8 likes

Was uiteraard ammel niet serieus bedoeld.

Ik vind het echt bizar dat dit ā€œnormaalā€ word gevonden.

2 likes

Oh sorry had het sarcasme niet door lol

Ik krijg bij dit soort opmerkingen steeds het gevoel dat ik vreemd ben omdat ik juist niet ben gaan rellen.

Ik ben ook jong en corona moe maar ik heb helemaal geen zin om naar buiten te gaan :sob:

4 likes

Ik weet niet hoe oud jij bent maar volgens mij denken wij allemaal dat we nog jong zijn terwijl de meesten van ons gewoon rap richting 30 gaan, bij de jongeren gaat het meestal toch meer over de 18jarigen. Newsflash we zijn allang oud joh

30 likes

Ik krijg eigenlijk alleen van kijken naar Op1 nog de neiging om prullenbakken in de fik te steken.

1 like

Ik sta in de bloei van mn leven.

3 likes

Ook bejaarden kunnen bloeien

23 likes