Gecondoleerd, wat een klote situatie. Veel sterkte voor jou en je naasten.
Gecondoleerd, wat een ontzettend vervelende situatie. Heel veel sterkte de komende tijd 
Wat klote zegā¦sterkte!
Jeetje wat een ontzettende rotsituatie, veel sterkte!
Ja ik heb ook het idee dat iedereen zijn verstand is verloren? Ik ben zelf ook niet heilig, ben ook gaan schaatsen en het was daar best wel druk, maar heb wel het idee dat ik 1,5 meter afstand heb kunnen houden. Maar zie op social media echt iedereen gewoon samen op de foto enzo. Ook een vriendin die fotoās postte van dār weekendje weg met de kookclub, lekker met 7 man in een huisje 
Dat je dat doet vind ik al niet oke, maar het lijkt ook of alle schaamte weg is door het gewoon op social media te zetten.
Wens je veel sterkte! 
Heel veel sterkte 
Gecondoleerd zeg! Wat heftig. Je zou evt de plechtigheid wat kunnen opschuiven, zodat er mogelijk wat meer familieleden aanwezig kunnen zijn.
Gecondoleerd
Jeetje wat pittig zeg. Heel veel sterkte!
Ik heb gisteren mn tweede vaccinatie gehad. Voelt echt alsof mn lijf er nu heftiger op reageert dan de eerste keer. Voel me echt ff niet fit vandaag. Hoofd- en spierpijn (niet alleen op de prikplaats), verhoging. Echt zoals ik me ook voel als ik grieperig ben. Maar alles voor een goed doel en alles beter dan covid natuurlijk
Wat een klote situatie⦠heel veel sterkte
knuffel
Wat een nare situatie. Ik wens je veel sterkte en een knuffel op afstand.
Heel veel sterkte en fijn dat je vriend je zo goed helpt en de begravenisondernemer zo begripvol is!
Mijn oma zou vandaag gevaccineerd worden maar ging niet door door de code rood 
Een uitvaart in Corona tijd is lastig maar helemaal als je naaste familieleden er niet bij kunnen zijn⦠veel sterkte!!! Ik hoop dat het toch een mooi en waardig afscheid zal worden 
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Het is dag 7 na crematie en mn moeder haalt hele tijd dr neus op maar zegt dat er niks is. Ook heeft ze last van de stem (maar dat heeft ze heel vaak). Maar bij mij zit t alweer hoog. En dan wil ze woensdag naar mn tante van 81. Gaat verdomme gewoon testen.
Woah we zitten onder de 3000 positieve tests mensen
Ik weet niet hoe betrouwbaar het allemaal is met dat winterse weer, maar vooralsnog lijkt die derde golf nog aardig uit te blijven, toch?
Gecondoleerd @AshKetchum, wat een verdrietige situatieā¦
Ik heb een coronatest om 20:35⦠dat is wel een geldige reden wat betreft de avondklok toch?
Haha go oma! 
Lijkt me wel, je kan altijd nog je afspraak laten zien op je telefoon toch?