Caronatopic #9

Een procedure aanvragen om de objectiviteit van de rechter te beoordelen. Heel gedoe, want nu moeten er dus mensen klaarzitten die dat moeten gaan beoordelen (wrakingskamer heet dat). Ben benieuwd of die al bijeen is of dat ze die nu snel optrommelen.

Toevoeging: Iedereen in een rechtszaak mag dit dus doen. Was wel te verwachten hierin, want Viruswaanzin ziet de bui al hangen en dit is een manier om de boel nog ff te rekken. Zo’n wraking gaat normaal wel even overheen. Niet binnen een paar uur beslist iig meestal.

4 likes

Ik vatte het zo op dat viruswaarheid dat niet wil omdat zij vrijdag te kort vinden om goed voor te kunnen bereiden op de zaak?

Nee, daar gaat de zaak die nu bezig is over

1 like

Ah oké Thanks! Ik snap ‘m.

Helemaal eens met dat dit dus is wat leven in een democratie inhoudt hoor. Alleen ik vind het wel lekker typisch Hollands egoïsme ofzo. Elk land (zo ongeveer) accepteert maatregelen en de avondklok, maar nee wij luidruchtige eigenwijze egoïstische Nederlanders moeten een rechtszaak aanspannen die uiteindelijk gaat leiden tot een fucking vervroeging van die 3e golf. Dus nog meer druk zet op de zorg en op het al gevallen kabinet dat al een jaar aan het ploeteren is met deze hele Corona ellende en een eigenwijs volk.

7 likes

Hahah jemig die hele “wraking” van de partij van Engel lijkt gewoon een vooropgezet plan. Zodat ze meer tijd hebben om zich te beraden oid. Hoe hij ook zo geniepig zit te lachen terwijl zijn jurist steeds door de voorzitter heen tettert

Ik denk gewoon dat ze bang zijn dat ze de zaak straks alsnog verliezen. En ze zijn boos dat hun spoedaanvraag over PCR-testen nog niet behandeld is en dit wel zo snel gedaan wordt

4 likes

Na hoogmoed komt de val, luidt het spreekwoord nog steeds gelukkig.

4 likes

Hahaha ik ga stuk wat een chaos

Oh ze gaan weer verder. Maar puur en alleen om de wrakingsprocedure toe te lichten…
Nu wraakt hij niet alleen de voorzitter maar het hele hof. Ok

Op den duur wordt de coronaprik gewoon een toevoeging naast de groepprik. :wink:

1 like

Willem Engel zelf zal vanavond niet op straat te zien zijn, vanwege andere verplichtingen. ,Maar in gedachten ben ik bij mensen die feestend de straat op gaan. Het mooiste is als we dat aan het volk overlaten. Dat heeft zijn vrijheid terug. Ik heb een rotsvast vertrouwen in verantwoord gedrag van mensen als je ze de vrijheid laat”, zegt Engel.

wat fijn dankje willem, dankzij jou zijn we allemaal van corona af :heart:

11 likes

Ugh hij ziet zichzelf echt als een soort god ofzo he? :nauseated_face:

Dit denk ik eigenlijk wel. Maar zou dat dan in 1 prik kunnen?

Mogen we Willem ook aan de schandpaal nagelen als het nu volledig mis gaat?

3 likes

Fijn dat hij het verzoek van het kabinet om de avondklok te respecteren honoreert :heart:

1 like

Voel me inderdaad vandaag weer wat belabberd. Vanmorgen vroeg alleen pijnlijke arm, vannacht al.
Maar later op de dag hoofdpijn, spierpijn, vooral in mijn benen. Wazig gevoel, en gevoel of ik iets onder de leden heb. Ben blij dat ik nu thuis ben, en vanavond lekker op tijd erin. Maar goed, je moet er wat voor over hebben :smile:

Ben ook benieuwd, omdat ik beide keren reactie had van immuunsysteem zou je denken dat ik de echte heb, maar je weet het gewoon niet. Arts zei gisteren dat dit toch ook wel voorkomt bij mensen die een placebo hebben gehad.

1 like

vanavond naar de kapper, heb mn vrijheid terug.

1 like

Nee ik denk het niet. Gelukkig heb je twee armen/schouders (en twee bilhelften of doen ze dat sowieso nooit bij griepprikken en alleen bij vitamines etc?)?

Nu is de vraag… zullen ze allemaal op tijd voor de avondklok thuis zijn??

5 likes

Als ik de voorzitter goed heb begrepen is de wrakingskamer nog onderweg dus ik denk niet dat dit hele proces in 5 uur is afgerond.

1 like

Ik denk dat die wraking weinig kans van slagen heeft als ik de gronden zo hoor. Daarbij verbaast het me eigenlijk dat er geen wrakingskamer stand by op locatie is?

Edit: en hij heeft ook alle drie de raadsheren gewraakt, is ook niet gangbaar.

2 likes